וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: פומרנץ ישתתף באולסטאר של הבונדסליגה

הישג מרשים לישראלי, שנבחר במקום הראשון בעמדת המקשר בסקר נרחב שנערך. "זה מחמיא מאוד ונותן הרבה מוטיבציה"

הכדורידן הישראלי חן פומרנץ קצר הישג מרשים ומכובד ביותר כאשר הוא ישתתף בקרוב במשחק האולסטאר של הבונדסליגה, ליגת הכדוריד הטובה בעולם. בסקר שכלל למעלה מ-12 אלף מצביעים, זכה פומרנץ בקטגוריית המקשר עם 39 אחוזים והקדים ב-3 אחוזים את מלך שערי הליגה, פיליפ זיצ'ה המשחק בקיל, ואת דומאגוי דובניאק, כוכבה הקרואטי והשחקן היקר בעולם ממוליכת הבונדסליגה המבורג, שדורג במקום השלישי עם יותר מ-10 אחוזים.

"זו הרגשה מדהימה", אמר פומרנץ לאחר הבחירה. "אני שמח שיש עכשיו קבלה על העונה הטובה שאני מציג. זה מחמיא מאוד ונותן המון מוטיבציה להמשך. אני מודה לכל מי שבחר ומבטיח לתת את הכי טוב שלי בשביל אוהדי הכדוריד בארץ שעזרו לחלום הזה לקרות. היתה חוויה לראות את השם שלי כתוב בנבחרת האולסטאר בליגה הטובה בעולם, וכעת אני מחכה למשחק כדי להראות מה אני יכול לעשות יחד עם הכוכבים האחרים שנבחרו".

לפומרנץ ולקבוצתו מצפה משחק חוץ קשה ומסקרן בליגה, בברלין, מול פצ'סה המקומית, המדורגת במקום השני בבונדסליגה. "אנחנו אחרי שלושה ניצחונות רצופים שנתנו לנו קצת אוויר והרבה מוטיבציה וניתן פייט חזק", אמר. "האווירה בקבוצה הרבה יותר טובה, אני כמובן זוכה להמון פרגון אבל לדברים צריכים להיות המשכיות".

הליגיונר השני, אבישי סמולר, יתארח עם למגו אצל גרוסוולשטאדט, כאשר מדובר במפגש בין שתי גרמניות שגם העפילו לשמינית גמר גביע האיגוד האירופי.

  • עוד באותו נושא:
  • חן פומרנץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully