וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלא תופתעו מהפתעות

פינת הכבשה השחורה שבה להזהיר אתכם מהימורים בטוחים והפעם, מילאן יוצאת לבולניה ורעננה מתארחת אצל אחי נצרת

כל מהמר ותיק יודע שבווינר אין דבר כזה הימור בטוח ותמיד יש להיזהר מכבשים שחורות שאורבות בדרך. בפינת הכבשה השחורה, אנחנו מנסים להזהיר אתכם מהקבוצות שיהרסו לכם את הטופס. הסיור שלנו מתחיל במשחק המוקדם של צהרי ראשון בסריה A, כשהמוליכה מילאן תתארח אצל בולוניה מהתחתית. נסיים בליגה הלאומית עם חביבת המדור, הפועל רעננה של אייל לחמן, שתתארח אצל מכבי אחי נצרת ותנסה להישאר אחת משתי הקבוצות היחידות בלאומית שעדיין לא הפסידו העונה בליגה.

משחק מספר 2 (ראשון): בולוניה - מילאן 5.80, 3.45, 1.40

הרוסונרי מוליכים את הטבלה בהפרש של שלוש נקודות על לאציו (ו-10 על היריבה העירונית אינטר), אבל לא נראים טוב. מילאן אמנם השיגה חמישה ניצחונות ותיקו בששת המשחקים האחרונים, אבל היכולת על הדשא לא מספיק עקבית והתלות בזלאטן גדולה. בראשון, מצפה לרוסונרי משוכה לא פשוטה. בולוניה מגיעה למשחק בכושר מצוין אחרי שני ניצחונות רצופים שהעלו אותה למקום ה-13 בטבלה ועם החלוץ הוותיק מרקו די ואיו שלא מפסיק לכבוש. אנחנו לא יודעים מה אתכם, אבל באוויר יש ריח של הפתעה גדולה.

ההימור: 1

משחק מספר 59 (שני): מכבי אחי נצרת - הפועל רעננה 2.15, 2.60, 2.50

האורחת סידרה לנו לא מעט ניחושים נכונים בפינת הכבשה השחורה, אבל הפעם אנחנו נאלצים להמר נגדה. רעננה (כמו המוליכה רמת השרון) עדיין לא הפסידה העונה בליגה וב-13 משחקים ספגה ארבעה שערים בלבד. אייל לחמן עומד בראש חבורה צעירה ולוחמת, אבל גם הוא יודע שלכל דבר טוב יש סוף. אחי נצרת אמנם בתחתית, אבל לולא הורדת תשע הנקודות, הייתה בתמונת הצמרת עם 20 נקודות. היורדת מליגת העל לא הפסידה העונה משחק בית בליגה. אנחנו לא רואים את זה קורה מול רעננה.

ההימור: 1

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully