וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גשמי ברכה

פינת לפנינו המבול עם מאיורקה וסנטאנדר ועם מפגש הצמרת בין קרית שמונה למכבי חיפה. מזג האוויר הסוער ייתן לנו השראה?

פינת לפנינו המבול מחפשת השבוע משחקים רבי שערים בספרד ובישראל. בראשון, אנחנו במאיורקה עם דודו אוואט שמארח את קבוצתו לשעבר, ראסינג סנטאנדר מהתחתית. בשני, אנחנו במשחק הצמרת בקרית שמונה בין החבורה של רן בן שמעון למכבי חיפה. מפגש עם הרבה מאוד משמעות למאבקי האליפות בליגת העל. האם סוף השבוע הסוער ייתן לנו השראה לחזות נכונה את גשם השערים? התשובות בתום משחקי ראשון ושני.

משחק מספר 18 (ראשון): אנדר/אובר שערים (2-3) מאיורקה - סנטאנדר 2.65, 1.80, 3.20

סנטאנדר היא אחת מקבוצות החוץ האיומות בלה ליגה. בשבעה משחקי חוץ היא ספגה 18 שערים וצברה נקודה אחת. סנטאנדר שקועה עמוק בתחתית כשרק סראגוסה ומלאגה ספגו יותר שערים ממנה. מנגד, למאיורקה יש מאזן ביתי מצוין (ארבעה ניצחונות, שתי תוצאות תיקו והפסד). ההתקפה של האדומים כבשה הכי פחות שערים מבין חבורת הצמרת, אבל אוואט ספג רק שני שערים במגרש הביתי ונהנה מכושר מצוין. מול ההגנה החלשה של סנטאנדר, אנחנו מהמרים שגם ההתקפה של מאיורקה תתפקד היטב וחוזים משחק רב שערים.

ההימור: 2

משחק מספר 70 (שני): אנדר/אובר שערים (2-3) קרית שמונה - מכבי חיפה 3.20, 1.90, 2.45

צמרת ליגת העל צפופה מתמיד ואחרי משחקיהן של התל אביביות, עירוני קרית שמונה ומכבי חיפה ייפגשו לקרב צמרת מורט עצבים. נכון, משחקיה של קרית שמונה תמיד מבטיחים שערים. ב-13 משחקיה הקבוצה נכבשו העונה 43 שערים (רק הפועל תל אביב והפועל עכו אטרקטיביות יותר) ורן בן שמעון הצהיר שהקבוצה שלו תמיד מחפשת לשחק התקפי ויפה. מנגד, מכבי חיפה מגמגמת מבחינת היכולת, אך אריק בנאדו מוסיף יציבות להגנה. השילוב בין חשיבות המשחק, מזג האוויר הסוער באזור ומפגש בין ההתקפה השנייה בטיבה בליגה להגנה השנייה בטיבה בליגה נותן לנו תוצאה שוויונית.

ההימור: X

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully