וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפחות 250 פצועים במשחק בירדן

ההתמודדות החמה בין קבוצה ירדנית, פייסלי, לקבוצה שמייצגת את הפלסטינים, וויחדאת, נגמרה בשפיכות דמים ואלימות קיצונית

לפחות כ-250 אנשים, מתוכם כ-25 שוטרים, נפצעו אמש (שישי) בבירת ירדן, עמאן, במהלך התפרעויות שהתרחשו במשחק כדורגל. המשחק הפגיש בן קבוצה ירדנית, פייסלי, לקבוצה שמייצגת את התושבים הפלסטינים במדינה, וויחדאת, שניצחה בהתמודדות 0:1. התנגשויות בין שני מחנות האוהדים של שתי הקבוצות קרו כבר בעבר, אולם נראה כי הפעם הם חצו כל גבול. השוטרים הירדנים נאלצו לפזר את המתפרעים הרבים באמצעות גז מדמיע.

"מה שראינו במשחק היה טבח שהובל על ידי המשטרה הירדנית", אמר טרק חורי, נשיא מועדון וויחדאת. "אם יש להם תחושה של אחריות לאומית הם היו מגנים על הקהל ועל האנשים בגלל שזו החובה שלהם לעשות כן. הם יכלו שלא להכניס את קהל היריבה לאצטדיון".

עדים לאלימות הקיצונית באצטדיון טענו שהמשטרה הירדנית לא אפשרה לאוהדי הקבוצה הפלסטינית לעזוב את תחומי האצטדיון, זאת בעוד אוהדי פייסלי משליכים עליהם אבנים. לאחר האירוע הקשה מאות מאוהדי וויחדאת התכנסו ליד בית החולים בו שכבו רוב הפצועים מקרב חבריהם והדליקו נורים לאות מחאה.

היריבות בין המחנות, כאמור, רבה בשנים, כאשר בעונה שעברה במשחק אחר בין שתי הקבוצות הצליחו אוהדי הקבוצה הירדנית להקניט את הפלסטינים לגבי מוצאה של המלכה ראניה, אשתו של המלך עבדאללה וכן לגבי בנה, יורש העצר.

  • עוד באותו נושא:
  • כדורגל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully