וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורעף: הפועל כפר סבא הדהימה את מכבי תל אביב

קבוצתו של שגיא ברעם השיגה ניצחון ראשון על הצהובים מאז ינואר 2009, ועשתה זאת בזכות 12:15 במערכה החמישית

בפעם השנייה העונה ספגת הדאבליסטית מכבי תל-אביב הפסד ליגה, וזה קורה ארבעה מחזורים בלבד מאז ההפסד להוד-השרון. הערב (שישי) עשתה זאת הפועל כפר-סבא בבית, כמעט שנתיים מאז הניצחון האחרון על הצהובים בינואר 2009, כשניצחה את הצהובים 2:3.

הקבוצה של שגיא ברעם הוכיחה שלמרות פציעתו של גיא בן-גל, ששיבשה את מבנה הסגל לעונה הנוכחית, בחירת הזרים מבססת קבוצה שיכולה לנצח כל קבוצה בליגה, ואין הוכחה טובה יותר מניצחון על הקבוצה שזכתה בכל התארים בשלוש העונות האחרונות. זוהר בר-נצר ושחקניו התייצבו למשחק שלושה ימים לאחר הניצחון הביתי על טיטאן צ'סטוחובה במסגרת הסיבוב השלישי בגביע האתגר האירופי, ורגע לפני היציאה לגומלין בפולין הקפואה.

המשחק נפתח בשליטה של מכבי תל אביב שכבר הובילה במערכה הראשונה 7:16, כפר סבא לחצה והתקרבה, אבל המערכה הייתה צהובה ונגמרה ב-23:25. המערכה השנייה הייתה שייכת לקבוצה של ברעם שניצחה בקלות 19:25. בהמשך הדרך המערכות התחלקו בצורה שווה, כשתל אביב מנצחת בשלישית 19:25 וכפר סבא ברביעית 16:25. עד למשחק הזה נוצחה הקבוצה מהשרון בשלושה משחקים שהגיעו לשובר שיוויון, אבל הפעם, לעיני הקהל הביתי, ניהול משחק טוב של עדי גורן והצגה מלהיבה של לואיס גורוסיטו לא נתנו סיכוי למכבי תל אביב והפועל כפר סבא ניצחה במערכה החמישית 12:15 בדרך לניצחון חמישי העונה.

המאמן המנצח שגיא ברעם אמר בסיום המשחק לאתר איגוד הכדורעף: "אנחנו מאוד שמחים על הניצחון, אבל לא שוכחים כי הפסדנו שני משחקים בחמש מערכות העונה למרות שבאותם הפסדים כבר היו לנו שתי נקודות משחק. חבל, יכולנו להיות עם יותר נקודות וקרובים יותר למקום השלישי".

ביום שני לפנות בוקר תצא מכבי תל אביב בטיסה לוורשה לקראת הגומלין ביום שלישי הקרוב ב"הלה פולוניה" מול צ'סטוחובה בגביע האתגר. ניצחון של הצהובים יבטיח להם הופעה היסטורית בשמינית גמר גביע האתגר. במקרה של הפסד בתוצאה כלשהי, תיערך מערכת זהב עד 15 נקודות שבסופה המנצחת תעפיל לשמינית הגמר. משחק הליגה הבא של מכבי תל אביב ייערך בחדרה ב 28 בחודש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully