וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: הפועל ראשל"צ שבע משבע

המוליכה שמרה על מאזן מושלם עם 25:30 בהרצליה. מכבי תל אביב ניצחה ברחובות 19:25, מוצקין - קרית אונו/גני תקוה 30:29

המחזור ה-7 בליגת הכדוריד הושלם הערב (שישי), והפועל ראשון לציון שמרה על המקום הראשון אחרי שניצחה בחוץ את הפועל הרצליה 25:30, לאחר מאבק קשה בין השתיים. לאדומים מעיר היין מאזן מושלם של שבעה ניצחונות וללא הפסדים מתחילת העונה. מכבי תל אביב ניצחה בחוץ את עירוני רחובות 19:25, והפתעת המחזור נרשמה בקרית מוצקין, שם ניצחה קרית אונו/גני תקוה 29:30.

בני הרצליה - הפועל ראשל"צ 30:25

הרצליה הייתה צמודה לראשון לציון בעיקר במחצית הראשונה, שהסתיימה בשוויון 14:14. שחר מיארה הוכיח יכולת מצוינת, והוביל את טבלת המבקיעים של האורחים עם 8 שערים, דימה דורשוק הוסיף 6, עידן מימון וגיא כהן עם 5 כל אחד. בהרצליה בלט תומר שמעוני שכבש 9 שערים. רביב גרוס הוסיף 5.

עירוני רחובות - מכבי תל אביב 25:19

הצהובים מתל אביב שלטו וסיימו את החצי הראשון ביתרון 9:13, רחובות ניסתה להתקרב, אבל איבודי כדור רבים, מנעו ממנה לחולל מהפך. שני השוערים - צביקה גרוס ממכבי תל אביב ושאולי סער מעירוני רחובות – גילו יכולת גבוהה במשחק. נובאק בוסקוביץ' הוביל את הצהובים עם 6 שערים, ואדים ויריץ' הוסיף 4. סרגיי סרנקו הוביל את רחובות עם 6 שערים, דימה קובלנקו וקובי אלבז הבקיעו 3 כל אחד.

מכבי רעננה - א.ס רמת השרון 30:24

האורחת הייתה טובה יותר בדרבי של השרון ופתחה יתרון כבר בחצי הראשון, שהסתיים ב-11:15 לזכותה. הזרים טונדיי עבדול-ראשיד, שכבש 7 שערים, וטלה דדה שהוסיף 5, הצטיינו ברמת השרון. אצל המארחת בלטו בר מסורי 5, ודני צ'רבין ואלמוג איבגי שכבשו 4 כל אחד.

קרית מוצקין - קרית אונו/גני תקוה 30:29

200 צופים ראו את התוצאה המפתיעה של המחזור, כשבחצי הראשון המשחק היה צמוד והסתיים ב-14:14. גם בחצי השני אף קבוצה לא הצליחה לפתח ריצה שתרחיק אותה מיריבתה, ובפוטו פיניש היו אלה האורחים שניצחו בפעם השלישית העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully