וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אברה: "ארסנל זה מתקן אימונים"

מגן מנצ'סטר יונייטד החל לחמם את הגזרה לפני המפגש עם התותחנים: "הם לא זכו בתואר כבר חמש שנים, מדובר באסון"

עולם הכדורגל העולמי ממשיך לספור את הימים עד הקרב הענק בין מנצ'סטר יונייטד וארסנל, והערב (שישי) הגיע תורו של פטריס אברה לחמם את האווירה, ועוד איך לחמם את האווירה. המגן הצרפתי התראיין לתקשורת בארצו, הבהיר כי צ'לסי היא היריבה האמיתית של השדים האדומים, והחל להשתלח ללא רחם בתותחנים.

"עבורי, ארסנל זה מתקן אימונים", עקץ אברה את הקבוצה מאצטדיון האמירויות. "אתה רואה משחק שלהם, נהנה, אבל האם אתה הולך לזכות בתואר לאחר מכן? זה מה שאנשים זוכרים. עברו חמש שנים מאז שהם זכו בתואר כלשהו, ועבור מועדון כמו ארסנל מדובר באסון. אני שומע שמשווים אותם לברצלונה. בארסה משחקת כדורגל יפה, אבל היא זוכה בתארים. בעוד 20 שנה אף אחד לא יזכור את הכדורגל של ארסנל, יזכרו את התארים".

"ייתכן שנפסיד לארסנל, אבל בסופו של דבר מה כבר יש לארסנל? אין להם תארים, אין להם כלום", המשיך המגן הצרפתי. "היריבה האמיתית שלנו היא צ'לסי, אנחנו יותר מודאגים ממנה מאשר מארסנל". לבסוף מצא אברה כמה דקות גם להחמיא לתותחנים של ונגר, כשאמר: "כיף לשחק נגדם, מדובר בקבוצה שבאה לשחק כדורגל ולא להתגונן עם 11 שחקנים. ההבדל בינינו לבינם זה שלנו גם יש כוח, והם לפעמים לא יודעים לגמור משחקים. אנחנו יותר יעילים", סיכם המגן את דבריו. לנו לא נותר אלא לחכות ליום שני בערב.

ונגר השיב לביקורת שהטיח אברה בתותחנים, ואמר: "אנחנו לא רוצים לדיבורים כאלה לפני המשחק, אנחנו רוצים להתרכז במשחק שלנו ולהתעלם מפרובוקציות. יש לנו מוטיבציה לנצח ולהראות את האיכות של הכדורגל שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully