וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: חטאפה ניצחה את ויאריאל 0:1

למרות יתרון מספרי, השלישית בטבלה איבדה נקודות חשובות כשספגה מרגלי אלבין. אתלטיקו - דפור (23:00, ספורט 5)

המחזור ה-15 בליגה הספרדית נפתח הערב (שבת), עם הפתעה מבית היוצר של חטאפה, שניצחה משער דרמטי בדקה ה-89 את ויאריאל, למרות ששיחקה יותר ממחצית ב-10 שחקנים. אלמריה הפתיעה את סביליה בחוץ עם 1:3 ואילו אתלטיקו מדריד חזרה לנצח עם 0:2 ביתי על דפורטיבו לה קורוניה.

חטאפה - ויאריאל 0:1

המארחים אמנם הודחו מאירופה, אבל התנחמו בניצחון הליגה הגדול במחזור הקודם על מאיורקה, וקיוו להמשיך את המומנטום בליגה. חטאפה פתחה טוב והחלה לתקוף את שער האורחים, אבל בדקה ה-41 היא חטפה מכה כואבת, לאחר שדניאל דיאז ראה את הכרטיס האדום. ויאריאל גם היא היתה קרובה למצוא את הרשת במחצית הראשונה, אבל יכולת טובה של קודינה מנעה זאת מהם.

האורחים תפסו פיקוד על המשחק במחצית השניה, וניצלו את היתרון המספרי שלהם כדי לשלוט במגרש, ולהגיע למצבים, אך לא השכילה לתרגם זאת לשער ניצחון. דווקא כשהיה נדמה שהמשחק יסתיים ב-0:0 מאכזב, הגיע הרגע של המארחים: בדקה ה-89 הוריד פרנסיסקו קסקוורו בנגיחה כדור גובה היישר אל חואן אלבין, ששלח את הכדור אל הרשת, והעניק את הניצחון לקבוצתו. אלבין אף ראה את הצהוב השני שלו במשחק בעקבות החגיגות, והותיר את חטאפה ב-9 שחקנים, אבל ויאריאל לא הצליחה לחזור במעט הזמן שנותר לה, והיא מאבדת נקודות חשובות ברדיפה שלה אחר ריאל מדריד וברצלונה. חטאפה לעומת זאת עולה למקום השביעי בליגה..

סביליה - אלמריה 3:1

העונה הנוראית של סביליה נמשכת עם הפסד רביעי ברציפות והפעם, אבוי לבושה, עם הפסד ביתי לקבוצה שעד הערב ניצחה רק פעם אחת העונה. פרדי קאנוטה החמיץ פנדל בדקה ה-21 ופביאן ורגאס ניצל את זה כדי להעלות את האורחים ל-0:1. פאבלו פיאטי הנפלא הוסיף צמד משלו בדקות 81 ו-90 וקאנוטה רק צימק בפיגור 2:0 כשכבש בדקה ה-83.

אתלטיקו מדריד - דפורטיבו לה קורוניה 0:2

הקולצ'ונרוס שמו סוף לתקופה הרעה שכללה שני הפסדי ליגה רצופים והפסד ביתי לאריס סלוניקי בליגה האירופית. האיש של אתלטי היה כמובן קון אגוארו. כבר בדקה החמישית הוא הוכשל ברחבה על ידי דניאל ארנזוביה, אבל השוער תיקן ועצר את הפנדל של דייגו פורלאן. שלוש דקות מאוחר יותר זה כבר היה בפנים כשקון ניצל בישול של חוזה אנטוניו רייס וכבש. בדקה ה-35 היה זה ראול גרסיה שהזין את הארגנטינאי, וזה השלים צמד והעלה את מאזנו לשבעה שערים העונה. אתלטיקו שישית עם 23 נקודות, לה קורוניה לא מצליחה לברוח מהתחתית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully