וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה - מ.ס. אשדוד: קאלה או עמוס?

שירזי לא החליט עדיין למי להעניק את אפודת השוער הראשון, ממן ימלא את מקומו של אראל. קינגווה יחזור להרכב האורחת

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

אשדוד בהחלט אוהבת לשחק נגד הפועל חיפה וזאת משום שמאז התבוסה 6:1, שספגה הקבוצה בעונת 2001-02 בקרית אליעזר, היא לא הפסדיה לאדומים ומאז רשמה מאזן מחמיא מאוד של שישה ניצחונות ותיקו אחד. בעונת 2006 אף גברו האשדודים על יריבתם מהכרמל 2:3 במסגרת סיבוב ח' בגביע המדינה.

הפועל חיפה היא הקבוצה 'הכסחנית' של ליגת העל עד כה והיא מובילה את הטבלה השלישית הזו עם 217 עבירות מתחילת העונה, ממוצע של 16.7 עבירות למשחק. אשדוד לעומת זאת היא הקבוצה ההוגנת של ליגת העל ושחקניה ספגו רק 22 צהובים מתחילת העונה, 1.7 כרטיסים צהובים למשחק, המאזן הנמוך יותר בליגת העל. שחקני אשדוד כנראה ממהרים מאוד להגיע לשער היריבה, שכן שחקניה מובילים את טבלת הנבדלים של ליגת העל, בצוותא עם בני יהודה, כאשר לשתי הקבוצות נשרקו כבר 47 נבדלים, 3.6 נבדלים למשחק.

הכנות ומפתחות

הפועל חיפה:

אחרי העימות בין גל אראל לרן אבוקרט והביקורת שהטיח בפני שחקניו ניצן שירזי השבוע, סיימה חיפה את הכנותיה למשחק. בשל השעייתו של אראל, שירזי יעלה עם הרכב מעט יותר התקפי מהשבועות האחרונים כשחנן ממן אמור לתפוס את מקומו של הקשר המושעה. ההתלבטות היחידה של המאמן החיפאי היא בעמדת השוער, זאת לאחר היכולת הטובה שהציג גד עמוס במשחק מול בני סכנין ונראה כי סיכוייו טובים יותר מאשר של קאלה דרשלר לפתוח. שירזי אמר לשחקניו: "היכולת שלנו לא הייתה טובה במשחקים האחרונים ואסור שזה יחזור. אנחנו חייבים לבוא עם מחויבות ולהוכיח בגרות".

מ.ס. אשדוד:

המאמן ג'ון גרגורי כעס מאוד על שחקניו במהלך השבוע לאחר שלא הצליחו להמשיך במומנטום החיובי אחרי הניצחון הגדול נגד הפועל תל אביב בבלומפילד וחילצו נקודה אחת בלבד נגד הפועל רמת גן במשחק הליגה האחרון. הקשר סטפן קינגווה סיים לרצות עונש הרחקה בשל צבירת כרטיסים צהובים וישוב לקישור האחורי לצידם של משה אוחיון וניר ביטון. גם עמנואל סארקי הצעיר עשוי לשוב להרכב במקומו של עידן שדה שפתח בשבוע שעבר.

יעמדו למבחן

הפועל חיפה: הישאם כיוואן

הפועל חיפה לא ניצחה כבר חמישה משחקי בית ולא במקרה. משחק ההתקפה של הקבוצה לא שותף ולמרות הניצחון בסכנין נראה שחיפה מתקשה להניע כדור במרכז המגרש ובייחוד בקרית אליעזר מתקשה לכבוש מול קבוצות שסוגרות כשהן מתארחות שם. בשל כך, כיוואן שיפתח מחר חייב לעזור בניהול המשחק ובסיכון השער של אשדוד.

מ.ס. אשדוד: דימיטאר מקרייב

כבר שנתיים שבכל חלון העברות ובכל קיץ מוזכר שמו של החלוץ הבולגרי כמי שמועמד להימכר למועדון באירופה. אולם עד כה לא נתקבלו באשדוד הצעות ממשיות על החלוץ, שהגיע בקול תרועה גדולה והעונה מסתפק בשני שערים בלבד בפתיחת העונה. המאמן גרגורי מאמין בחלוץ ונותן לו את חולצת ההרכב באופן קבוע בתקווה שמקרייב יחזור להפציץ.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

הרכבים משוערים

הרכב הפועל חיפה: גד עמוס (קאלה דרשלר), עומר ורד, סביטי ליפנייה, גולן חרמון, אייל טרטצקי, אושרי רואש, יוסי דורה, חנן ממן, הישאם כיוואן, סאשה סטויאנוביץ, עדן בן בסט.

הרכב מ.ס. אשדוד: יוסי שקל, עופר ורטה, אפה אמברוז, מתן אוחיון, רחמים צ'קול, ניר ביטון, סטפן קינגווה, משה אוחיון, עמנואל סארקי (עידן שדה), עידן שריקי, דימיטאר מקרייב.

עדכון ראשון: 15:36

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully