וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מועדון בני יהודה חוגג 75 שנה להיווסדו

10.12.2010 / 15:17

בשכונת התקווה יציינו בסוף השבוע את האירוע המיוחד. ראלי, איבשקביצ'יוס, ובלדוט תורגלו בהרכב לקראת הפועל תל אביב

בבני יהודה יציינו במהלך סוף השבוע את השנה ה-75 להיווסדו של המועדון הוותיק משכונת התקווה שנוסד בשנת 1935. קבוצת בני יהודה דיירת כמעט של קבע בליגה העליונה וללא ספק מדובר באחד המועדונים היותר ייחודיים שיש בכדורגל הישראלי. שמה של הקבוצה 'בני יהודה' נקרא כך משום שמייסדיה הקימו את המועדון בשבוע בו נקראה בתורה פרשת 'וייגש', הפרשה אותה יקראו בשבת בבתי הכנסת, כאשר מילות הפתיחה של הפרשה הן 'וייגש אליו יהודה'. ימי הקמת המועדון היו ימי חג החנוכה כאשר שלטון המנדט הבריטי שלט בארץ ישראל.

הזהובים זכו עד כה באליפות אחת בעונת 1989-90 ובשני גביעים בעונות 68 ו-81. שחקנים רבים גדלו על כר הדשא במגרש המיתולוגי בשכונה, הבולטים ביניהם, אהוד בן טובים, חזי שירזי, חיים רביבו (שהגיע בגיל נוער מגדנ"ע יהודה), אלון מזרחי (מלך השערים בכל הזמנים של ליגת העל), סהר מזרחי ושחקני הדור הנוכחי, ביניהם צעירים רבים דוגמת עוז ראלי, אלירן עטר, דין מורי ולירוי צעירי.

בתוך כך ערכה הבוקר הקבוצה אימון נוסף לקראת המשחק נגד הפועל תל אביב ביום ראשון בבלומפילד. גם היום תירגל המאמן קשטן הרכב ובו שלושה שינויים לעומת ההרכב שנוצח על ידי מכבי תל אביב בשבוע שעבר. עוז ראלי צפוי לפתוח כמגן שמאלי, כאשר קסטוטיס איבשקביצ'יוס ישוב לקישור האחורי על חשבון חסן אבו זייד. הקפטן אסי בלדוט צפוי לשוב להרכב לראשונה מזה זמן רב על חשבונו של משה ביטון. הקשר פדרו גלבאן לא התאמן היום בשל כאבים בשריר הארבע ראשי ברגלו, אולם להערכת אנשי הקבוצה הוא צפוי לשחק ואף לפתוח בהרכב נגד האדומים.

  • עוד באותו נושא:
  • בני יהודה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully