וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל עכו - בית"ר ירושלים: צפויה סערה?

הירושלמים דיברו על אפשרות של דחיה לאור מזג האוויר, מלמיליאן זעם: "תתעסקו רק במשחק" (שבת, 19:30, ספורט 2)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

אוהדי בית"ר ירושלים שחיים על הנוסטלגיה בוודאי ישלפו את השם 'הפועל עכו' כקבוצה נגדה שיחק אלי אוחנה את משחק החזרה שלו מאירופה לבית"ר בליגה השנייה, ולמעשה את הופעת הבכורה שלו באיצטדיון טדי. זה היה במחזור השישי של עונת המשחקים 1991/92, לאחר שאוחנה גרר עימו עונש הרחקה מחמישה משחקים בעקבות החרמת משחק נבחרת ישראל נגד נבחרת ברית המועצות (יחד עם רוני רוזנטל ושלום תקוה כתוצאה מדרישות ביטוח שלא נתקבלו).

מפתחות והכנות

הפועל עכו:

אחרי שלושה משחקים ללא ניצחון, בהפועל עכו מקווים כי החזרה לאצטדיון גרין תאיר להם פנים. כזכור, במשחק הביתי האחרון הפסידה עכו להפועל באר שבע, אך לקבוצה תוצאות מצוינות מול המועדונים הגדולים באצטדיון הביתי: נצחונות על קרית שמונה ומכבי תל אביב, ותוצאת תיקו מול הפועל תל אביב. על אף המומנטום השלילי לאחרונה חיזק המאמן אלי כהן את שחקניו בשבוע האחרון, אמר להם כי היה מרוצה מהנעת הכדור מול מכבי חיפה, וביקש להמשיך באותה הדרך.

באשר לסגל, כהן תרגל היום רק את חוליית ההגנה ונראה כי רועי לוי צפוי להחליף את רן קוז'וך בעמדת המגן הימני. הקשר איברהים עבדול ראזק שסיים את השעייתו צפוי לשוב לסגל כאשר קיימת אפשרות שיפתח בהרכב במקומו של בן בנימין שלא כשיר במאת האחוזים לאור פציעה בגב. בנימין ערך היום אימון מלא ואם יפתח זה יהיה בעזרת זריקה בלבד. מי שצפוי להמשיך לקבל את הקרדיט בהרכב הוא החלוץ אושרי גיטא שהציג יכולת טובה במשחק מול חיפה ואף כבש את השער הבודד לקבוצתו.

באסיפה הקרין אלי כהן לשחקניו קטעי וידאו ממשחקי הקבוצה נגד הפועל חיפה, אשקלון ורמת גן, ואמר: "יש לבית"ר חלק התקפי מוכשר מאוד, הם משחקים על פסים קצרים ואנחנו צריכים לשמור אותם מקרוב ולא לתת להם את ההזדמנות לבוא עם הפנים באחד-על-אחד".

"בהגנה אנחנו צריכים לנצל את העובדה שחוליית ההגנה שלהם לא דומיננטית", הוסיף כהן. באשר לקבוצתו אמר כהן: "למרות התקופה האחרונה, אני רוצה שנמשיך באותה דרך ששיחקנו, שנשמור על העקרונות שלנו ועל משחק הלחימה שמאפיין אותנו".

בית"ר ירושלים:

אורי מלמיליאן לא היה מרוצה מרמת האימונים של שחקניו השבוע ואמר להם מספר פעמים כי בצורה בה הם מתאמנים צפויה לקבוצה מפלה בשבת נגד עכו. מעבר לכך, באימון היום (שישי) שוחחו מספר שחקנים על מזג האוויר הצפוי בגרין ועל האפשרות שהמשחק יבוטל ומלמיליאן כינס אותם ואמר להם: "שאפילו לא תחשבו על זה, תתרכזו רק במשחק וגם אם יירדו אבנים מהשמיים אתם באים לתת הכל וללחוץ מהדקה הראשונה כדי להביא שלוש נקודות". בקישור תירגל מלמיליאן את אבי ריקן במקום דריו פרננדז, שנפצע בהמשך האימון, נטש וככל הנראה לא יתלבש מחר למשחק. מעבר לכך, מלמיליאן שומר על אותו ההרכב מהשבוע שעבר, כאשר ליאור ראובן ימשיך להחליף את אלי דסה, שבכל מקרה נמצא עם נבחרת הנוער וייעדר מהמשחק.

יעמדו למבחן

הפועל עכו: רועי לוי

לוי, שפתח העונה פעמיים בלבד בהרכב של אלי כהן, ינסה להוכיח למאמן שהביא אותו מרעננה בתחילת העונה כי מקומו בהרכב, לאחר שרן קוזוך' הועדף על פניו במרבית המשחקים.

בית"ר ירושלים: אבי ריקן

ריקן מקבל הזדמנות ראשונה העונה לפתוח בהרכב בתפקידו המקורי בקישור ויצטרך לחטוף אותו בשתי ידיים. בשבוע הבא חוזרים לסגל גם פרננדז, גם אלברז וגם עידן טל ורק יכולת גבוהה של ריקן תשאיר אותו בהרכב לשבועות הבאים.

הרכבים משוערים

הפועל עכו: דודו גורש, איציק כהן, פידליס דמקאו, רועי לוי (רן קוזוך') שמעון הרוש, בן בנימין (אברהים עבדול ראזק) ליעד אלמליח, מהראן ראדי, אושרי גיטא, רועי דיין, ג'קו ערפאת.

בית"ר ירושלים: אריאל הרוש: ליאור ראובן, כריסטיאן גונזלאס, משה מישאלוב, אביתר ברוכיאן: קובי מויאל, אבי ריקן, אבירם ברוכיאן, עמית בן שושן, חן עזריאל: סרג' איילי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully