וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: ריקן תורגל בהרכב במקום פרננדז

10.12.2010 / 12:30

הקשר, שהתפייס השבוע עם המועדון, לא תורגל עם שחקני ההרכב. שחקנים בקבוצה: "כשהכדור אצלו, כולם עומדים"

לאחר שנראה היה שההרכב החסר והעובדה כי כמעט ולא נותרו קשרים אחוריים כשירים יחזירו את דריו פרננדז להרכב בית"ר ירושלים לקראת משחק החוץ מול הפועל עכו, המאמן אורי מלמיליאן לא היה מרוצה מהתפקוד של ההרכב הראשון באימונים האחרונים והיום החליט לבצע שינוי מסויים בציוות כאשר העניק לאבי ריקן את חולצת ההרכב הראשון על חשבונו של הארגנטינאי. פרננדז אף נטש את האימון במהלכו וסחב רגל בדרך לחדר ההלבשה והוא אף עלול להיעדר מהמשחק.

מלמיליאן לא היה מרוצה מהציוות של קישור הקבוצה וגם שחקנים הרגישו זאת אתמול, כשאמרו: "דריו מנסה להיות בעל בית, הוא לוקח את הכדור ומנסה להשתלט על האמצע ולא מסתכל לצדדים. משהו מוזר, בסך הכל הוא בא לקחת אחריות ובא אל הכדור, אבל כשהוא עם הכדור כולם עומדים ולא כל כך מבינים אותו. אולי הוא רוצה יותר מדי. מצד שני, הוא השחקן היחיד שלוקח אחריות בקבוצה ובהחלט יכול לתרום לנו הרבה". בניגוד אליו, שחקן אחר בקבוצה דווקא אמר: "אם דריו כשיר, זו תהיה טעות לא לעלות איתו בהרכב, הקישור יהיה אנמי בלעדיו".

לקראת תום האימון התנגשו קובי מויאל ואבי ריקן אחד בשני ומויאל נשכב על הדשא למספר דקות וירד לאחר מכן מדדה לחדר ההלבשה אך נראה כי זה לא מה שימנע ממנו לפתוח בהרכב. מעבר לכך, מלמיליאן שומר על אותו ההרכב שפתח בשבוע שעבר כאשר סרג' איילי תורגל כחלוץ בשפיץ. מלמיליאן אמר לשחקנים היום: "צפוי מזג אוויר קשה, אבל זה לא משנה. גם אם ייפלו אבנים מהשמיים אתם צריכים לעשות את העבודה שלכם. שימו לב טוב לג'קו ערפאת, הוא בכושר מצויין, מאוד מסוכן ומנצל טעויות".

בתוך כך, היום נודע כי חלוץ הקבוצה משה בן לולו יעזוב בינואר. החלוץ, שלא הצליח להשתלב בבירה, מבוקש בשלוש קבוצות וצפוי לממש את אחת מההצעות. במועדון תכננו בלאו הכי לצמצם את הסגל ולהשאיר את הבמה לשחקני בית כך שההחלטה מתאימה לשני הצדדים. יו"ר הקבוצה איציק קורנפיין כעס על איתן מזרחי ואנשי המועדון שנפגשו עם אנשי ארגון האוהדים "לה-פמיליה", פגישה שלטענתו נעשו שלא על דעתו ובידיעתו. קורנפיין חזר ואמר כי הוא ממשיך בדרכו של המועדון ומבחינתו הוא ישמח אם האוהדים ישנו את התנהגותם והעניינים יחזרו לסדרם, אך אינו מתכוון להיכנס למו"מ איתם. גיא ישראלי, מנהיג הארגון, אמר כי: "פנינו לשלום ובמידה ואיציק קורנפיין יקרא לנו וירצה לדבר איתנו אפשר יהיה לפתור דברים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully