וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קטש: "חשוב לסיים את הסיבוב הראשון עם ניצחון"

מאמן הפועל ירושלים מכיר בחשיבות המשחק מול נתניה, שניצחה פעמיים במלחה אשתקד. אוחיון ייעדר (שבת, 21:05, 5+ לייב)

המחזור התשיעי בליגת העל, שינעל את הסיבוב הראשון, יפתח מחר (שבת) במשחק בו תארח הפועל ירושלים את ברק נתניה (21:05, שידור ישיר ב-5+ לייב, שופטים: עומר אסתרון, פיני רימון, אלעד לייבוביץ'). שתי הקבוצות נפגשו במהלך העונה שעברה ארבע פעמים, כשירושלים משיגה רק ניצחון אחד. במפגש הראשון בסיבוב הראשון בנתניה ניצחה הקבוצה של אריק אלפסי 72:84, כשטוני וושהאם מצטיין עם 32 נקודות. בשמינית גמר הגביע במלחה ניצחה נתניה 76:77 בזכות קליעות עונשין מוצלחות של שמוליק ברנר, שגם בסיבוב השני במלחה חגג עם סל ניצחון שקבע 72:74 לנתניה. במשחק על המקום השלישי בפיינל פור ניצחה ירושלים לראשונה את נתניה 82:95.

הפועל ירושלים מגיעה למשחק פצועה וחבולה אחרי הניצחון החשוב במהלך השבוע על נימבורק הצ'כית. יוגב אוחיון נקע את הקרסול במהלך המשחק, וייעדר מהמפגש מול נתניה, ובריאן רנדל שלא שיחק בהפסד להפועל חולון בשבוע שעבר, אך הצטיין מול נימבורק, ישוב לסגל בליגה. "צפוי לנו עוד משחק ליגה קשה", אמר המאמן עודד קטש לקראת המשחק, "חשוב לנו לסיים את הסיבוב הראשון עם ניצחון. למרות הפציעות והעומס אנחנו באים במצב רוח טוב אחרי נימבורק, ורוצים שתהיה לכך המשכיות. נתניה קבוצה מסוכנת שיכולה להפתיע".

בברק נתניה מאמינים שלקבוצה יש את האפשרות להדהים את הפועל ירושלים בפעם השלישית ברציפות במלחה. הקבוצה התחזקה בשבוע שעבר עם טוני וושהאם, ששיחק דקות מועטות בניצחון על עירוני אשקלון, ולאחר המשחק החל להתחבר לקבוצה. אורי יצחקי ימשיך להעדר בשל פציעה בגב, שתשבית אותו לפחות עד לסוף החודש, ולנתניה הוצע במהלך השבוע רכז הפועל חולון עמית בן דוד. בקבוצה בשלב זה אין כוונה לצרף את בן דוד, אך במידה ויתברר כי יצחקי גמר את העונה, עשויה נתניה לממש את האפשרות הזאת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully