וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה חתמה על חוזה אימוץ עם "קרן קטאר"

אלופת ספרד תפרסם לראשונה בהיסטוריה שלה ספונסר על חולצת המשחק, ותקבל בתמורה כ-150 מיליון יורו לחמש שנים

זהו, גם ברצלונה הגדולה נכנעה. אלופת ספרד, שב-111 שנות קיומה מעולם לא הסכימה לפרסם ספונסר על החולצה שלה, הודיעה היום (שישי) כי תתחיל לעשות כך לאחר שחתמה על חוזה לחמש שנים עם קרן קטאר. על פי החוזה, תשלם הקרן סכום אדיר של 150 מיליון יורו לתקופה האמורה החל מהעונה הנוכחית, כשהמועדון טוען שהסכום אפילו עשוי להאמיר ל-225 מיליון יורו.

קרן קטאר הוקמה בשנת 1995 על ידי שייח' חאמד בין חאליפה אל טאני האמיר של המדינה והוא גוף ללא מטרות רווח, שממוקם במדינה הקטנה מהמזרח התיכון, שכזכור זכתה לפני שבוע בזכות לארח את מונדיאל 2022. מטרת הקרן היא קידום החינוך, המדע ושאר תחומי החיים בקטאר.

"עם העסקה הזו, ברצלונה ממקמת את עצמה כמותג הכי גדול בכדורגל העולמי לפני כל המתחרות שלה", הודיע חבר הדירקטוריון חאבייר פאוס שהבטיח כי "מומחי שיווק עובדים כדי לשלב בין הלוגו של יוניצ"ף לזה של קרן קטאר". לבארסה יש הסכם עם ארגון יוניצ"ף, שנגמר בתום העונה הנוכחית, פאוס הודיע כי המועדון ימשיך לשתף פעולה ולתרום כסף לארגון. ההסכם בין שני הצדדים יהיה המשך שיתוף פעולה בין המדינה לברצלונה, לאחר שהמאמן פפ גווארדיולה נבחר לשגריר לטובת קמפיין אירוח המונדיאל של המדינה ונשיא המועדון, סנדרו רוסל, היה אחד מהכוחות המובילים שדחפו להקמת אקדמית הכדורגל בקטאר.

צ'אבי: "מגיע לסניידר להיות מועמד לנעל הזהב"

מתברר שגם צ'אבי מופתע מאי הכללתו של ווסלי סנידר ברשימה הסופית לתואר שחקן השנה בעולם. כזכור, שלושה שחקנים מברצלונה נכללו ברשימת המועמדים הסופים לתואר היוקרתי (אינייסטה, צ'אבי ומסי), בעוד סניידר, שזכה עם אינטר בטרבל מרשים והוליך את הולנד לגמר המונדיאל, נותר בחוץ.

"אני יודע שבאיטליה כועסים שסניידר לא ברשימה הסופית, ואני יכול רק להסכים איתם", אמר צ'אבי, "ההולנדי נתן שנה מדהימה, מגיע לו להיות בין שלושת האחרונים".

צ'אבי גם התייחס ליחס לברצלונה: "הרבה אנשים לא יכולים לסבול שאנחנו מצליחים כל כך גם בליגה וגם בליגת האלופות. הרבה אנשים מחכים לנו בפינה".

עוד בבארסה, דני אלבס הגיב לשמועות המטופשות לפיהן הוא עשוי לעבור לריאל מדריד. אומנם החוזה של אלבס בברצלונה עומד להסתיים, והצדדים עדיין לא הצליחו להסכים על חוזה חדש, אך המגן הברזילאי מבהיר: "לא אשחק במדריד. אם אעזוב את בארסה, זה בטוח לא יהיה לשם".

עדכון ראשון: 12:17

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully