וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מטראצי: "באלוטלי קיבל ממני סטירה ונעל לפנים"

מרקו מטראצי מדבר בראיון על העימות עם באלוטלי, על הסולחה עם זידאן ("לא עזבתי לו את היד"), ועוקץ את זלאטן: "מזל שעזב"

כל ראיון עם מרקו מטראצי הוא קונצרט, וגם הפעם הבלם חושף פרטים פיקנטיים בשיחה עיתונאית עמו. מטראצי גילה, למשל, שבעבר כמעט עשה מעבר מדהים מאינטר למילאן. "זה נכון שב-2005/06 כמעט עברתי למילאן, מאנצ'יני רצה שאעזוב", הוא מגלה, "גם ויאריאל רצתה אותי, ובגלל שזה היה לפני המונדיאל, הדבר הכי חשוב מבחינתי היה לקבל דקות משחק ופשוט לשחק כדי שלא אפספס את הגביע העולמי. אין לי בעיה להודות שהייתי קרוב לחתום במילאן, אבל אז דיברתי עם מרצ'לו ליפי, והוא אמר לי שהמקום שלי בנבחרת מובטח ושאין לי מה לדאוג. הפגישה הזאת עשתה לי את הקריירה".

כידוע, מטראצי זכה באותה שנה במונדיאל עם איטליה, נשאר באינטר וזכה עמה באליפויות. לעומת זאת, בגמר של אותה שנה הוא היה מעורב בפרשה שהסעירה את כל העולם, עם אותה נגיחה שספג מזינאדין זידאן בגמר המונדיאל. עתה מטראצי מספר על פגישה ביניהם במילאנו בחודש שעבר.

"זידאן החנה את הרכב שלו סמוך לשלי, וניצלתי את ההזדמנות כדי לומר לו כמה דברים, שיישארו ביני לבינו", סיפר מטראצי, "בוא נגיד שאני הייתי זה שדיבר יותר, ובסיום הוא משך את היד, ואני החזקתי לו אותה ולא נתתי לו ללכת עד שהוא לא הסתכל לי בפרצוף. זה כל מה שרציתי. מבחינתי זה היה טוב, אבל אני לא יודע איך הוא הרגיש עם זה".

מטראצי גם התייחס לריב המתוקשר שהיה לו עם מריו באלוטלי אחרי שהחלוץ הצעיר השליך את החולצה שלו על הדשא אחרי הניצחון על ברצלונה בעונה שעברה. "מריו קיבל ממני סטירה ונעל בפרצוף", סיפר מטראצי, "אבל כשהוא עבר ניתוח והיה בבית חולים, מי שישב לידו במיטה ב-12 בלילה והביא לו חטיפים הייתי אני.

"בנוגע לאיברהימוביץ', האמת היא שאינטר צריכה להגיד לו תודה. אם היינו משחקים מול ברצלונה שעברה והוא היה אצלנו במקום אצלם, אולי לא היינו מצליחים לעבור אותם, וכך לא היינו זוכים בליגת האלופות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully