וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ון טרי מתנחם: "לפחות אנחנו לא ליברפול"

ג'ון טרי מבטיח שצ'לסי עוד תחזור, ובדרך שולח עקיצה ליריבה: "אנחנו עדיין במירוץ". אנצ'לוטי מקווה שלמפארד יחזור לטוטנהאם

ג'ון טרי מבקש מאוהדי צ'לסי סבלנות. אומנם הבלוז מראים כושר ירוד בשבועות האחרונים, ואחרי הפתיחה המוחצת של העונה, ואחרי התחזיות שהדאבליסטית תדרוס את הפרמיירליג, משהו במכונה של קרלו אנצ'לוטי חורק מאוד בזמן האחרון, אבל הקפטן מבטיח קאמבק.

"היו לנו שלוש שנים בהן לא זכינו באליפות הפרמיירליג, ואז בשנה שעברה זכינו בה מחדש", אומר טרי, "החגיגות שהגיעו לאחר מכן, ההגרשה לזכות בתואר ולהחזיק את הגביע בידיים - זה היה פשוט בלתי ייאמן. זה היה כמו הפעם הראשונה. עכשיו השחקנים מבינים שאם לא נחזור לנצח בתקופה הקרובה, אנחנו ניתן את זה למנצ'סטר יונייטד, שלא משחקת יותר מדי טוב, או לארסנל, שלא משחקת יותר מדי טוב.

"אני לא חושב שיש איזשהי קבוצה שאפשר להגיד עליה שהיא משחקת טוב. הדבר הטוב הוא שאנחנו לא כמו ליברפול. אנחנו לא מחוץ למירוץ. עדיין יש לנו את האפשרות לעשות דברים יפים, ולהגיע למשחקים מול ארסנל וטוטנהאם ולהשיג ניצחונות גדולים כפי שעשינו בשנים קודמות".

על "דיילי מייל", צ'לסי עשויה לקבל בחזרה לדרבי מול טוטנהאם (שייערך ביום ראשון) את פרנק למפארד, שנעדר זה שלושה חודשים בגלל פציעה. אנצ'לוטי יודע שאחרי המשחק מול התרנגולים מצפים לו משחקים מול יונייטד וארסנל, ושהוא חייב לזרז את שובו של סופר פרנקי למגרשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully