וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כבר לא מזלזלים בהן

הפועל ראשון לציון והפועל עכו הן הסוסות השחורות שלנו השבוע. אל תתפלאו אם הן תחזורנה עם תוצאות מצוינות במשחקים שלהן בסוף השבוע נגד הפועל הרצליה ובית"ר ירושלים

נכון שאנחנו רגילים לראות מדי שבוע את הקבוצות הגדולות, שיוצרות לא מעט עניין, ולא רק בישראל, אבל הגיע הזמן לשים את הדגש דווקא על אלה שנחבאות אל הכלים ועושות את העבודה השקטה. השבוע בפינת הסוסה השחורה אנחנו מסמנים שתי קבוצות שאמורות לעזור לכם להרוויח מזומנים, אבל רק בתנאי שתסמכו עליהן שהן מסוגלות לכך. מתחילים עם משחק בליגה הלאומית ומקנחים במשחק בליגת העל.

משחק מספר 2 (שישי): הפועל הרצליה - הפועל ראשון לציון 2.95, 2.60, 1.90

משום מה הפועל ראשון לציון לא נספרת בדרך כלל בליגה הזו, אבל הכתומים של ניסן יחזקאל נחשבים לאחת המועמדות הבולטות להעפיל בתום העונה הקרובה לליגת העל. ראשון לציון נמצאת נכון לעכשיו במקום הרביעי עם 22 נקודות, ולמרות שיש לה עשר פחות מהפועל כפר סבא המובילה, בקבוצה יודעים שהדרך לעלייה ארוכה ועוד הרבה יכול להשתנות. ראשון לציון היא הסוסה השחורה שלנו למרות שהיא מגיעה אחרי 0:0 מאכזב מבחינתה מול אחווה עראבה.

היריבה של ראשון לציון היא הפועל הרצליה, שנמצאת במקום השביעי ועדיין לא הצליחה להחליט לאן פניה: לצמרת או לתחתית. הקבוצה מהשרון אספה עד כה חמישה ניצחונות, ארבע תוצאות תיקו וארבעה הפסדים, אך הקבוצה הזו חזרה במחזור האחרון עם ניצחון חוץ נאה מול הכח עמידר רמת גן 1:2, וכך היא תנסה לאמלל גם את הכתומים מעיר היין. האם זה יקרה? אנחנו טוענים שראשון לציון חייבת לנצח.

ההימור: 2

משחק מספר 60 (שבת): הפועל עכו - בית"ר ירושלים 3.05, 2.90, 2.0

מאוד נוח ללכת עם המומנטום שאומר שבית"ר ירושלים נמצאת בפורמה טובה ולכן כדאי להמר עליה. אלא שאנחנו מסמנים השבוע את הפועל עכו כסוסה השחורה וכמי שהולכת לעשות לאורי מלמיליאן צרות. עכו אמנם לא ניצחה באף אחד משלושת המחזורים האחרונים למרות שאת העונה היא פתחה בצורה מצוינת, אך כבר ראינו במחזורים הראשונים ועד לא מזמן עד כמה ההתקפה שלה יכולה להיות מסוכנת.

בית"ר ירושלים תופסת לאט לאט ביטחון בליגה, כשהקבוצה של מלמיליאן עלתה ל-15 נקודות. מאז התיקו נגד הפועל תל אביב, שהיה עבור הקבוצה נס לכל דבר, בית"ר לא מפסיקה לנצח והיא השיגה שלושה ניצחונות על הפועל רמת גן, הפועל חיפה והפועל אשקלון. למרות שכל הסימנים מראים שהמומנטום יימשך, אנחנו דווקא בוחרים בצד של עכו. אתם איתנו?

ההימור: X

  • עוד באותו נושא:
  • ווינר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully