וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הן מוכנות למבול, ואתם?

שני משחקים הולכים להניב לפחות שני שערים כל אחד: מתחילים בהאנובר נגד שטוטגרט וממשיכים עם מכבי תל אביב מול מכבי פתח תקוה

יש פעמים שפשוט לא הולך. לכל קבוצה זה קורה, קוראים לזה מומנטום שלילי. גם אנחנו בירידת מתח אחרי כמה שבועות של הצלחות, והשבוע השחור שעבר עלינו לא גורם לנו לסטות מהדרך. אנחנו בדרך לניצחון ואנחנו נביא אותו ממש עכשיו בסוף השבוע הקרוב. אין דרך לחזור למסלול הניצחונות יותר מאשר הימור במסגרת פינת לפנינו המבול, מה גם שמזג האוויר הסוער בסוף השבוע אמור לתת לנו השראה. אז בואו נתרכז, והנה שני משחקים, אחד מגרמניה והשני מליגת העל, שבהם נביא את השיחוק.

משחק מספר 8 (שישי): אנדר/אובר שערים האנובר - שטוטגרט 3.75, 1.90, 2.20

המשחק עצמו לא פשוט להימור, שכן האנובר נחשבת העונה לקבוצת צמרת ונמצאת במקום הרביעי בבונדסליגה, כשאל המשחק הזה היא מגיעה אחרי לא פחות מארבעה ניצחונות רצופים, כשהאחרון שבהם היה 1:2 על מנשנגלדבאך האחרונה. שטוטגרט מנגד עסוקה בקרבות התחתית ושוהה מתחת לקו האדום ולא ניצחה בארבעת המחזורים האחרונים.

במשחקיה של האנובר העונה נכבשו בסך הכל 45 שערים ב-15 משחקים. חישוב מהיר מראה שמדובר בממוצע של שלושה שערים למשחק. אצל שטוטגרט נכבשו בסך הכל 56 שערים (שטוטגרט היא בין המצטיינות מבחינת כמות הכיבושים בליגה עם 28 שערים), כשהממוצע שלה עומד על 3.73. אי אפשר להתעלם מהעובדה שמריחים פה משחק רב שערים.

ההימור: 2

משחק מספר 34 (שבת): אנדר/אובר שערים מכבי תל אביב - מכבי פתח תקוה 1.40, 3.70, 5.25

הצהובים מגיעים למשחק גאים בעצמם אחרי עוד ניצחון חשוב שמוסיף למוראל בקרית שלום. מכבי תל אביב מתחילה לחייך וכשהיא נוגעת בפסגה מהמקום הרביעי עם 25 נקודות, שלוש פחות ממכבי חיפה המוליכה, היא בהחלט מגיעה עם ביטחון. אלא שמכבי פתח תקוה הוכיחה העונה שיש לה התקפה מסוכנת והקבוצה של פרדי דוד נמצאת במקום השישי ובפזילה תמידית לחלק העליון.

מכבי תל אביב ספגה העונה רק שמונה שערים, פחות מכל קבוצה אחרת בליגה, אך מבחינת הכיבושים, המצב שלהם לא ממש מזהיר. במשחקיהם נכבשו העונה בסך הכל 26 שערים, שזה ממוצע של שני שערים למשחק. אצל מכבי פתח תקוה המצב שונה, שכן במשחקי הקבוצה ממלאבס נכבשו בסך הכל 38 שערים, ממוצע של 2.92 שערים למשחק. אנחנו הולכים על בטוח.

ההימור: X

  • עוד באותו נושא:
  • ווינר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully