וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרוסינצ'קי מונה למאמן הכוכב האדום בלגרד

שחקן העבר האגדי, שזכה עם הקבוצה בגביע אירופה לאלופות ב-1991, ינסה לערער על השליטה של פרטיזן בליגה הסרבית

רוברט פרוסינצ'קי הגדול, אחד מגדולי שחקני יוגוסלביה בכל הזמנים, מונה היום (חמישי) למאמן הכוכב האדום בלגרד. קשר העבר בן ה-41 זכה עם הכוכב האדום בגביע אירופה לאלופות (ליגת האלופות היום) ב-1991 ולאחר מכן עבר לריאל מדריד. כמו כן שיחק גם בברצלונה, סביליה ואחרות. מ-2006 שימש כעוזרו של מאמן נבחרת קרואטיה, סלאבן ביליץ' והיום אמר: "אולי אין לי הרבה ניסיון, אבל אני מאמין בכשרון וביכולות שלי".

הכוכב האדום לא זכתה באליפות סרביה מאז 2006/7 ובשלוש השנים האחרונות ראתה את היריבה השנואה, פרטיזן בלגרד, מניפה את התואר. פרוסינצ'קי מחליף בתפקיד את אלכסנדר קריסטיץ' והוא יהיה המאמן העשירי של הקבוצה מאז מאי 2006.

אחרי 15 מחזורים מדורגת הכוכב האדום במקום שני, חמש נקודות פחות מפרטיזן המוליכה, ופרוסינצ'קי הוסיף: "האתגר גדול והמטרה הראשונה שלי תהיה לבטל את היתרון של פרטיזן ולהיאבק על תואר האליפות. הכוכב האדום העניקה לי הרבה ועכשיו אני רוצה להעניק בחזרה".

פרוסינצ'קי הוליך את נבחרת יוגוסלביה הצעירה לזכייה באליפות העולם ב-1987 והגיע עם הנבחרת הבוגרת לרבע גמר המונדיאל ב-1990. אחרי פירוק יוגוסלביה החל לייצג את נבחרת קרואטיה, לבש את מדיה 49 פעמים והגיע איתה למקום השלישי במונדיאל 1998.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully