וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: גם ברמן לא עצרה את דורטמונד

המוליכה הגאה הגדילה את יתרונה בפסגה ל-11 נקודות עם ניצחון 0:2. שער ראשון לריברי ב-0:3 של באיירן על סט. פאולי

נראה שקבוצות הצמרת בבונדסליגה מתחילות להרגיש איך הזמן עד פגרת החורף מתקצר עבורן. אחרי שהאנובר ניצחה ביום שישי 1:2 את שטוטגרט, לברקוזן הפגיזה רביעייה ברשת של המבורג וניצחה 2:4 כשהיא מטפסת למקום השני. במשחק המאוחר של הערב (שבת) דורטמונד הגדילה את הפער ל-11 נקודות עם 0:2 ביתי על ורדר ברמן.

באיירן מינכן, שלא מצליחה לייצר יציבות בליגה, הייתה השבוע בצד המנצח. השחקנים של לואיס ואן חאל שוב הוכיחו שכשהם רוצים, הם מסוגלים והמפגש שלהם מול סט. פאולי מהתחתית הסתיים עם 0:3 חלק. פרנק ריברי, שכבש השבוע שני שערים נגד באזל, הבקיע לראשונה העונה בליגה את השלישי של הבווארים אחרי שערים של האמיט אלטינטופ ופיליפ לאהם (בפנדל). בתום המשחק הודיע המועדון על הארכת חוזהו של בסטיאן שווינשטייגר עד 2016, ובכך באיירן שמה סוף לשמועות שקשרו אותו עם מעבר לספרד.

האנובר - שטוטגרט 1:2

השוואבים התחפרו עמוק יותר מתחת לקו האדום וכנראה זקוקים למאמן שיחליף באופן קבוע את יינס קלר, כשברונו לבאדיה הוא המועמד המוביל כרגע. האנובר היא אחת מהפתעות העונה, וניצחונה העלה אותה זמנית למקום השני בטבלה, כשהיא עם 31 נקודות.

הקבוצה של מירקו סלומקה הפסידה לשטוטגרט בפעם האחרונה בבית לפני ארבע שנים והעונה היא נהנית מיכולת טובה של החלוץ דידייה יא קונאן, שבדקה ה-35 העלה את האנובר ל-0:1 לאחר שהגנת שטוטגרט הסתבכה עם כדור פשוט ברחבתה, והוא בא מאחור ובעט מהאוויר לפינה הרחוקה. האנובר לא ניצלה את היתרון כדי ללחוץ על הדוושה ולסגור את הסיפור ושילמה על כך בדקה ה-74, כשכדור חופשי ננגח על ידי ג'ורג' נידרמאייר שקבע 1:1. אבל בעוד שטוטגרט חוגגת את השוויון, הגיע בדקה ה-76 כדור עומק לדידייה יא קונאן בצד שמאל, החלוץ נכנס לרחבה, ומזווית קשה בעט לפינה הרחוקה ופנימה כדי להשלים צמד ולקבוע 1:2 להאנובר. עד לסיום שטוטגרט חיפשה את השוויון, אך לא מצאה, וספגה את הפסדה העשירי העונה.

באיירן מינכן - סט. פאולי 0:3

החבורה של לואיס ואן חאל ממשיכה בהתנדנדות בין ניצחונות למשחקים שבהם היא מסיימת בתיקו או הפסד, כפי שקרה לה בשמונת המשחקים האחרונים. הפעם הבווארים היו צריכים לנצח אחרי ההפסד לשאלקה 2:0 להפסדים, וזה בדיוק מה שקרה להם מול סט. פאולי מהתחתית שלא יכלה מול פרנק ריברי וחבריו.

אז אחרי ההעפלה הקלילה לשמינית גמר ליגת האלופות, באיירן חזרה לקרבות הליגה וכבר בדקה ה-30 היא הבקיעה כשהאמיט אלטינטופ קיבל מסירה מבסטיאן שווינשטייגר, שעט לעבר השער ושיחרר פצצה ברגל ימין לפינה הימנית הגבוהה של השער. בדקה ה-68 ביצע השוער האורח, תומאס קסלר, עבירה ברחבה שחייבה כרטיס אדום ופנדל. ארבע דקות אחרי ההתארגנות של סט. פאולי עם הכנסת שוער מחליף, דייק פיליפ לאהם והבקיע את השני. על הקינוח היה חתום פרנק ריברי בדקה ה-79.

המבורג - לברקוזן 4:2

הרצף המצוין של לברקוזן נמשך גם הערב כשהקבוצה של יופ היינקס עולה כבר לשבעה משחקים רצופים ללא הפסד. הפעם זה נגמר עם עוד ניצחון שמאותת לצמרת על הכוונות של לברקוזן, כשהביטחון של הקבוצה אמור לעלות אחרי שתי תוצאות התיקו האחרונות. עד הערב לברקוזן ניצחה רק פעם אחת בעשור האחרון, אבל הפעם הסיפור היה שונה לחלוטין מבחינת הקבוצה.

בדקה ה-30 ארתורו וידאל מצא בצד שמאל את סידני סאם, שהמשיך עם בעיטה בזווית קשה לפינה הרחוקה פנימה. המארחת המדשדשת מאמצע הטבלה הצליחה לחזור עם שער עצמי של וידאל בדקה ה-48 שהשווה ל-1:1. לברקוזן לא נבהלה והבקיעה שני שערים נוספים תוך חמש דקות כשבדקה ה-61 וידאל נגח פנימה את השני ואחרי זמן קצר גונזאלו קסטרו מצא את רנאטו אוגוסטו, שהמשיך עם בעיטה לפינה השמאלית לאחר מבצע קבוצתי מצוין, שקבע 1:3. הרביעי של לברקוזן הובקע משער עצמי של פרנק רוסט (78) ודקה לאחר מכן נכבש השער המצמק של המבורג על ידי אלג'ירו אלייה.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

דורטמונד - ורדר ברמן 0:2

אחרי שהבטיחה את אליפות החורף, דורטמונד רוצה לצאת לפגרה עם יתרון גדול ככל האפשר בפסגה. ורדר ברמן, שעוברת עונה איומה למרות הניצחון הנאה באמצע השבוע על אינטר, היא לא ממש הקבוצה שתפריע לה. נורי שאהין כבש שער נפלא בכדור חופשי כבר בדקה התשיעית, ודורטמונד הכפילה את יתרונה עם שער של שינג'י קגאווה היפני בדקה ה-70. הקבוצה של יורגן קלופ מציגה מאזן של 14 ניצחונות מול הפסד ליגה אחד בלבד. קשה לראות מי מסוגל לעצור אותה גם אחרי פגרת החורף.

משחקים נוספים:

קלן - פרנקפורט 0:1

לקלן: כריסטיאן קלמנס 56

הופנהיים - נירנברג 1:1

להופנהיים: מרווין קומפר 55, לנירנברג: כריסטיאן איגלר 87
אלמוג כהן נכנס כמחליף בדקה ה-45 וקיבל כרטיס צהוב

קייזרסלאוטרן - וולפסבורג 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully