וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות ישראל בחצי מרתון: טסמה רוצה את התואר

הרץ בן ה-23 לא רואה באליפות בעמק המעיינות כהכנה למרתון טבריה: "לא יכול להתחייב על תוצאה, אבל ארצה לנצח במירוץ"

אליפות ישראל בחצי מרתון בעמק המעיינות נחשבת עבור רבים ממשתתפיה כתחרות ההכנה האחרונה והטובה ביותר למרתון טבריה. אולם ישנם כאלו שמגיעים לאליפות הזו כדי לזכות בתואר, מבלי להסתכל קדימה לטבריה. אחד הרצים הבולטים שירוצו מחר (שישי) בנוף הקסום, בניסיון לקטוף תואר ישראלי נוסף, יהיה מוגס טסמה, אלוף ישראל הטרי ב-10 ק"מ.

הרץ הצעיר, בן ה-23 מאגודת הפועל אתלטי אורן השרון בילה כחודש במחנה אימון באתיופיה יחד עם מאמנו זוהר זמירו ומרתוניסטים ישראלים נוספים שמשלימים את הכנותיהם למרתון טבריה. לפני שבוע חזר ארצה כדי להשתתף בחצי מרתון עמק המעיינות וניצחון הוא כמובן מטרה ברורה. "הייתה לי הכנה טובה", סיפר, "לקראת חצי המרתון הראשון בחיי. אני לא יכול להתחייב על תוצאה, אבל לבטח ארצה לנצח במירוץ".

המטרה הגדולה והלא פשוטה תהיה שבירת שיא המסלול העומד על 1:04:06 שעות אשר נקבע על ידי יוסף גזצ'או בשנה שעברה. הרצים הבכירים הנוספים שירוצו בחצי המרתון יהיו זבדיה וודג', אביחי גודמן, אסרט ממו, חי פרחי, דרור מנור, מארו טפירי, דוד אשרף, אקל אסנקאו ויוסף ימהרן. בקרב הנשים שבירת שיא המסלול שנקבע ע"י נילי אברמסקי לפני 9 שנים ועומד על 1:14:25 ש' נראה רחוק בהרבה. נועה ברקמן, אורנה בלאו, ריקי סאלם, נינה פקרמן, מיגל אטיאס, ורד אופיר, יערה זנגי ומארי אליאס תהיינה הרצות הבולטות באליפות השנה, אבל קשה לראות את אחת מהן מתקרבת לשיאה של אברמסקי.

  • עוד באותו נושא:
  • מוגס טסמה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully