וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מארקה: "החזרנו את אינדפנדיינטה למקומה הראוי"

הרוחוס חגגו זכייה בגביע הסודאמריקנה אחרי ניצחון 3:5 בפנדלים על גויאש. הקפטן מתאו: "למזלנו, הגביע נשאר בבית"

חגיגות גדולות היו הלילה בשכונת אווז'אנדה, שם אוהדי אינדפנדיינטה יצאו לרחובות וחגגו תואר יבשתי ראשון זה 15 שנים. הרוחוס אירחו את גויאש הברזילאית בגמר גביע הסודאמריקנה, מחקו פיגור 2:0 מהמשחק הראשון עם ניצחון 1:3, כולל צמד שערים מוזר למדי של פקונדו פארה, ששלח את המשחק לפנדלים בהם הארגנטינאים שמרו על ריכוז וניצחו 3:5 באצטדיון הליברטדורס דה אמריקה.

אינדפנדיינטה, המכונה 'אל ריי דל קופאס' (מלך הגביעים'), לא רק העניקה לאוהדיה תואר אחרי שנים של דיכאון, אלא גם מנעה מהיריבה המרה ראסינג קלוב להעפיל לליברטדורס דרך הליגה. אדוארדו טוציו הוותיק, שהבקיע את הפנדל האחרון, זכה גם בתואר השחקן המצטיין של הטורניר ובמכונית ניסן חדשה.

את הגביע עצמו הניף הקפטן קרלוס מתאו, שחזר לאחרונה מפציעה קשה. "למזלנו, הגביע נשאר בבית", אמר הבלם. "שיחקנו נהדר במחצית הראשונה, ובשנייה הורדנו הילוך ונזקקו להרבה מזל". חברו לוקאס מארקה הוסיף: "סבלנו הרבה, אבל זה היה שווה את זה. הצבנו את אינדפנדיינטה בחזרה במקום לו היא ראויה".

גם שחקן הקבוצה לשעבר וחלוץ אתלטיקו מדריד כיום, סרחיו אגוארו, חגג את הזכייה. "אינפדנדיינטה היא זוכת הסודאמריקנה, ואמוס", צייץ קון בטוויטר שלו. "ראיתי את כל המשחק ויכולתי רק לדמיין מה הולך שם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully