וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: מכבי ב"ש סיפקה את הפתעת העונה

קבוצת התחתית ניצחה במגרשה 0:2 את הפועל כפר סבא ונישלה אותה מהפסגה. רמת השרון ראשונה אחרי 1:5 על ג'ת

המחזור ה-14 של הליגה הלאומית נפתח הערב (שישי), כשעירוני רמת השרון פגשה את עירוני ג'ת, ועלתה לפסגה אחרי שהביסה את העולה החדשה 1:5. רמת השרון מביטה על כפר סבא מלמעלה בזכות יחס שערים עדיף, לאחר שקבוצתו של תומר קשטן הופתעה 2:0 על ידי מכבי באר שבע. אחווה עראבה אירחה את סקציה נס ציונה והפסידה לה 1:0, בזמן שהפועל ראשון לציון שיחקה בהרצליה מול הפועל המקומית והפסידה 3:2. בשבת, מלבד משחקה של הפועל כפר סבא, נערך גם המשחק בין בני לוד למכבי הרצליה שלא הניב שערים. שלושה משחקים נוספים יתקיימו ביום שני.

עירוני רמת השרון - עירוני ג'ת 1:5

המארחת שמרה על מאזן נקי מהפסדים העונה (יחד עם הפועל רעננה) והניצחון הביתי הצמיד אותה להפועל כפר סבא שתשחק רק בשבת. בתחילת העונה התקשתה רמת השרון עם מספר תוצאות תיקו במשחקי הבית, אך את שני המשחקים האחרונים שאירחה היא ניצחה והשלימה הערב שלישי רצוף מול עירוני ג'ת. העולה מליגה א' צפון, שבאה במומנטום חיובי אחרי שלא הפסידה בשלושת משחקיה האחרונים, לא היוותה יריב שקול וכבר במחצית הראשונה הוכרע המשחק.

החגיגה המקומית נפתחה כבר בדקה ה-19 עם שער של רון בן נחום שקבע 0:1, אחרי שהמשיך בנגיחה כדור שננגח לעברו מתוך רחבת האורחים. כעבור דקותיים זה היה 0:2 לרמת השרון כשאורן ניסים נגח פנימה. בדקה ה-36 זה כבר היה 0:3 כשנאור פסר קיבל כדור עומק ונשאר חופשי מול השוער כדי לגלגל פנימה. בדקה ה-40 נפסק פנדל שלא היה לזכות ג'ת, וכאמל ג'בארין בעט פנימה וצימק ל-3:1. בדקה ה-42 השלים אורן ניסים צמד כשכבש בנגיחה את ה-1:4 של רמת השרון וקבע את תוצאת המחצית. בדקה ה-84 דור הלוי פרץ לתוך רחבת האורחים ומול השוער בעט פנימה, וקבע את תוצאת המשחק, 1:5 לרמת השרון.

מומי זפרן דיבר בסיום בעיקר על תנאי המגרש הקשים. "זה המקסימום שאפשר להוציא במגרש כזה. כשאתה יודע שאתה לא יכול לשלוט בכדור אתה חייב לשחק בגובה, ידענו שהם יותר נמוכים מאיתנו וניצלנו את המצבים הנייחים", אמר המאמן המנצח. על אורן ניסים הבלתי נגמר, ששוב הצטיין הערב, הוסיף זפרן: "הוא עובד יותר מכל בחור צעיר, והוא אוהב את הכדורגל. הוא מחזיק את ההתקפה וזה לא מפתיע אותי".

אחווה עראבה - סקציה נס ציונה 1:0

עראבה השיגה חמש נקודות בשלושת המחזורים האחרונים, וחלמה על ניצחון שני העונה שיוציא אותה בפעם הראשונה מהמינוס אותו היא סוחבת כגיבנת ממחזור הפתיחה. אבל נס ציונה לא התחשבה וניצחה בחוץ לראשונה מאז ה-1 באוקטובר. שחקניו של רפי כהן עלו ליתרון 0:1 בדקה ה-10 משער של אריק רומאו, והצליחו לשמור על היתרון הדביר עד לסיום.

הפועל הרצליה - הפועל ראשון לציון 2:3

לא שקט אצל הכתומים מראשון לציון, ודאי אחרי התבוסה להרצליה. מי שחשב שהחמישייה לרשת בית"ר שמשון לפני כשבועיים תרגיע את המערכת, התבדה בעקבות התיקו הביתי המאופס מול עראבה, וקיבל תשובה מוחצת במחזור הזה. חלק מאוהדי ראשון לציון יצאו נגד המאמן ניסן יחזקאל, וההפסד לקבוצתו המפתיעה של בני טבק לא תורם למעמדו. ניר ביטון קבע 0:1 להרצליה בדקה ה-23, ועד להפסקה לא נכבשו שערים נוספים. במחצית השנייה הרצליה ראתה את מגלן אוואלה, אקס ראשון לציון, מרשית בדקה ה-67 וקובע 0:2, ודקה אחרת כך השלים צמד וקבע 0:3 גדול. ראשון לציון ניסתה לחזור למשחק והצליחה, אבל זה היה מעט מדי ומאוחר מדי. צמד של רן יצחק בדקות 88 ו-90 הוציא את ראשון לציון בכבוד מהרצליה, אבל עם טעם מר של החמצה.

לאחר המשחק קראו כ-100 מאוהדי ראשון לציון למאמן ניסן יחזקאל והמנכ"ל יעקב הלל להתפטר. המאמן והמנכ"ל שוחחו עם האוהדים המתוסכלים, והסבירו להם את הסיבות להידרדרות של הקבוצה בשבועות האחרונים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

בני לוד - מכבי הרצליה 0:0

הקבוצה של משה סיני שוב פספסה הזדמנות להתבסס בחלק העליון של הטבלה והיא פשוט לא מצליחה לייצר מומנטום חיובי. הבעיה הגדולה של הרצליה ממשיכה להיות חוליית ההתקפה ועם 13 שערי זכות ב-14 משחקים, קשה להיאבק על ליגת העל. ההגנה של הרצליה, שספגה עד כה רק שמונה שערים, עשתה שוב את העבודה ושמרה על רשת נקייה. הנקודה החזירה את הרצליה למקום השישי על חשבון יריבתה העירונית ולשתיהן 22 נקודות. עבור בני לוד היה זה משחק רביעי ברציפות ללא ניצחון והיא תשיעית עם 14 נקודות בלבד.

מכבי באר שבע - הפועל כפר סבא 0:2

איזו הפתעה גדולה באצטדיון וסרמיל. הפועל כפר סבא, שנעצרה בשבוע שעבר אחרי ריצה של שישה ניצחונות רצופים עם תיקו מול הפועל רעננה, נחלה את הפסדה השני בסך הכל העונה דווקא מול קבוצת התחתית שניצחה העונה רק פעם אחת, את בני לוד בתחילת ספטמבר, וגם זה לא היה בבית. בעונה שעברה כפר סבא הלמה במכבי באר שבע עם חמישייה, אך במשחק השני בווסרמיל לא הצליחה לגבור עליה. הניגרי אנתוני פארקר, שהבקיע שני שעירם ליגה העונה ואחד מהם היה מול לוד, כבש כבר בדקה השנייה והכפיל בדקה ה-61. שחקני כפר סבא נורתו חסרי אונים ואיבדו את הפסגה אחרי זמן רב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully