וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אילגאוסקאס: "מתחיל להיות בינינו קליק"

מיאמי המתאוששת רושמת רצף ניצחונות, אילגאוסקאס: "רואים איך השתפרנו". גארנט התנצל בפני קארל על תקרית הסרטן

לוס אנג'לס לייקרס הוכיחה הלילה (חמישי) כי גם כשהיא בתקופה לא מזהירה ומציגה יכולת מקרטעת, אסור להספיד אותה. הלילה הלייקרס פיגרו כמעט לאורך כל המחצית השנייה בקרב העירוני מול הקליפרס, אבל גם כשהיא מגיעה אחרי שלושה הפסדי חוץ רצופים, גם כשפאו גאסול סובל מעוד ערב לא פשוט, גם כשקובי נשמר במהלך האחרון - תמיד יש את דרק פישר. הגארד הוותיק ביצע חדירה לסל בשניות הסיום, וממש עם הבאזר שיחרר כדור שצלל פנימה בליי-אפ והעניק להוליוודים ניצחון 86:87 על הקליפרס.

"הנחתי שרוב השומרים ינסו לעצור לי את הקליעה, כך שרציתי לגרום להם להסס", הסביר פישר את ההחלטה לחדור. "היה לו את הנתיב, והוא פשוט לקח אותו", אמר קובי המאושר בסיום. פישר יודע ש"אם דאנדרה ג'ורדן היו ציפורניים ארוכות יותר, הוא היה מצליח לחסום את הזריקה שלי".

מיאמי: מריחים מהפך

הניצחון הגדול של הלילה הושג ביוטה, שם מיאמי גברה על הג'אז במשחק חוץ לא פשוט, והמשיכה את רצף הניצחונות שלה שכרגע עומד על שישה. אחרי התקופה הרעה, במיאמי מאושרים מהיכולת שמציגים לברון ג'יימס (33 נקודות) וחבריו. "כרגע כל ניצחון הוא משמעותי, אמר ג'יימס, ששוב זכה לקבלת פנים עוינת מהקהל היריב, "כשנכנסים לאולם כזה, ונתקלים באווירה עוינת כזאת מול קבוצה חזקה כזאת - זה תמיד חשוב לצאת מפה עם ניצחון".

"מתחיל להיות בינינו קליק", אמר בסיום זידרונאס אילגאוסקאס, "אנחנו משחקים כדורסל הרבה יותר טוב, ומי שרואה את המשחקים שלנו מבחין זה בבירור. ועדיין, יש לנו עוד דרך ארוכה".

ביוטה התאכזבו מאוד מהיכולת. "אני חושב שמיאמי הייתה יותר פיזית מאיתנו", אמר באכזבה המאמן ג'רי סלואן, "לפרקים זה נראה כאילו אנחנו מאוימים מג'יימס ומוויד. אני חושב שהיינו צריכים להתנפל על ג'יימס בדיוק כמו שהם התנפלו עלינו".

* קווין גארנט התנצל היום בפני ג'ורג' קארל על התקרית המביכה עם צ'רלי וילאנואבה. כזכור, וילאנואבה טען כי גארנט אמר לו שהוא נראה כמו חולה סרטן (כידוע, וילאנואבה סובל ממחלה שלא מאפשרת לשיער לצמוח על גופו), וגארנט הכחיש את הטענה וטען שאמר לו ש"הוא גוף סרטני לקבוצה שלו". ג'ורג' קארל, שסבל ממחלת הסרטן, אמר ש"זו הייתה אמירה חסרת רגישות, ואם הייתי חבר שלו, הייתי מעיר לו על זה". הלילה, כאמור, ניגש גארנט אל קארל לפני המפגש בין הסלטיקס לנאגטס ושלח התנצלות על אוזנו. "זו הייתה מחווה יפה", אמר קארל לאחר מכן.

* ארגון השחקנים דורש מהנהלת הליגה לבטל את החוק שמגביל שחקנים לפני גיל 19 להצטרף לליגה. הקומישינר דייויד סטרן, מנגד, מעוניין דווקא להעלות את גיל המינימום ל-20.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully