וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקרב על הספונסר: ברצלונה תשבור את המסורת?

בהנהלה שוקלים לזנוח את המסורת של הקבוצה ולשים ספונסר על החולצה בשל שיקולים כלכליים. הרווח האפשרי: 50 מ' יורו

האם ברצלונה תזנח בקרוב את המסורת שהיא כל כך התגאתה בה? כידוע, הקבוצה מקטלוניה לא שמה ספונסר על חולצתה, והותירה אותה חלקה לאורך השנים. בשנים האחרונות בארסה מתהדרת בפרסומת לארגון יוניצ"ף, הקרן הבינלאומית להגנת הילד, ועושה זאת ללא עלות ורק במטרה להגדיל את המודעות לארגון. לפי דיווחים בספרד, ברצלונה תיאלץ להפסיק את המסורת בגלל שיקולים כלכליים.

"ספורט" הספרדי מדווח כי על אף ההצלחה הספורטיבית של הקבוצה, בברצלונה נקלעו בשנים האחרונות לקשיים כלכליים, והעובדה שהקבוצה יכולה להרוויח כ-50 מיליון יורו בשנה מספונסרים - סכום לא מבוטל - ישנה את ההחלטה המסורתית של ההנהלה. ברצלונה היא אחת מקבוצות הכדורגל הבודדות בעולם שלא מנצלת את אפשרות הרווח הזו, כשהאפשרויות לשבץ פרסומות לספונסר הן על קדמת החולצה, בחלק האחורי (מתחת למספר) או על המכנסיים.

בברצלונה מעוניינים להשאיר את הפרסום ליוניצ"ף, ונשקלת האפשרות להעביר אותו לחלק אחר של המדים. אם כך ייעשה, ביוניצ"ף יבקשו מהקבוצה לא לשלב פרסומות להימורים או לכל ספונסר אחר שמנוגד לערכים של ארגון הומני כמו יוניצ"ף.

עוד בקבוצה: חאבייר מסצ'ראנו, שלא זוכה לדקות משחק מרובות במדי בארסה, מספר כי לא רק שהוא לא ממורמר, הוא אף גאה. "רק להיות חלק מהמועדון הזה מסב לי גאווה גדולה", אומר הארגנטינאי, "הדרך שבה הם מחנכים שחקנים ותומכים בהם היא אידיאלית. זה המודל שאמור לעורר השראה בכל הקבוצות בעולם, וזה גורם לי להיות גאה להיות חלק מזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully