וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נאני: "ארסנל איום גדול יותר עבורנו מצ'לסי"

מנצ'סטר יונייטד מתכוננת לקרב הצמרת עם התותחנים, נאני יודע מי היריבה הגדולה על התואר. ומי רוצה את רונאלדיניו באנפילד?

ההידרדרות בכושר של צ'לסי פוגעת לא רק במצבה בטבלה, אלא גם בכוח ההרתעה שלה. זו כבר תקופה ארוכה שהכחולים של אנצ'לוטי נראים רע, וכעת גם נאני, קשר מנצ'סטר יונייטד, סבור שהאיום הכי גדול על השדים האדומים מגיע מארסנל. ביום שני ארסנל מגיעה לאולד טראפורד, ונאני רוצה לכבוש את הפסגה ויודע שלקבוצתו מצפה אתגר לא פשוט.

"ארסנל היא איום גדול יותר מצ'לסי כרגע", אומר הפורטוגלי, "צ'לסי הפסידה כמה משחקים לאחרונה והביטחון שלה ספג מכה לא קלה. ארסנל, לעומת זאת, רשמה כמה ניצחונות בשבועות האחרונים, וזה שהיא במקום הראשון נותן לה הרבה ביטחון. ארסנל נראית טוב, וכמונו, גם הם משתפרים ככל שהזמן מתקדם. סמיר נאסרי הוא השחקן הכי מסוכן אצלם, ונצטרך לשים עליו עין".

נאני, כמו רבים אחרים, מודה ש"אני אוהב לשחק נגד ארסנל. הדרך שבה הם משחקים מאפשרת לך להראות את האיכויות שלך".

מי רוצה את רונאלדיניו באנפילד?

קשר ליברפול לוקאס לייבה מגיב לפרסומים לפיהם רונאלדינו עשוי לעבור לאנפילד ולהצטרף לקבוצתו ממרסיסייד. כידוע, רונאלדיניו לא זוכה לדקות משחק במילאן, ומאחר שחוזהו מסתיים בקיץ הבא, הוא צפוי לעזוב בינואר. מספר קבוצות בברזיל הביעו עניין בקשר, כשהמועמדת העיקרית שהוזכרה היא דווקא לוס אנג'לס גלאקסי מה-MLS, אבל לאחרונה גם ליברפול, כביכול, הביעה עניין.

"אני לא מודע לכל הפרטים במצבו של רונאלדיניו", אמר לייבה, "אבל מאוד אשמח אם הוא יגיע לליברפול. נוצרה בינינו ידידות כששיחקנו יחד באולימפיאדה, ויהיה מרגש עבורי לשחק עמו בליברפול. כולם מכירים את רונאלדיניו ויודעים למה הוא מסוגל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully