וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שאקולין: "הקבוצה משחקת עם מטען כבד"

מאמן צסק"א מנסה להתנחם בניצחון על ולנסיה, אך גם הוא יודע שלרוסים סיכויים נמוכים להמשיך: "השינויים מבחינה פיזית ייראו"

אם לא יקרה נס, צסק"א מוסקבה תודח כבר בסיבוב הראשון של היורוליג. החבורה הרוסית שפתחה רע מאוד את העונה ניצחה אמנם את ולנסיה 63:73, אבל הניצחון של מילאנו על פילזן (70:84) חרץ כמעט בוודאות את גורלם, אלא אם יקרה נס סטטיסטי. מאזנה של צסק"א עומד כעת על 6:2, וכדי לעלות הם ייאלצו לנצח את משחקיהם האחרונים בצירוף שלל תוצאות שונות שקשה להאמין שיתקיימו.

"זו הנאה לעבוד עם קבוצה של אנשים אמיתיים", ניסה דימיטרי שאקולין, מי שהחליף את דושקו וויושביץ' כמאמן צסק"א, להתנחם בסיום בניצחון. "הקבוצה משחקת עם מטען כבד מכיוון שהתחלנו בתוכנית אימונים חדשה לפני חמישה ימים. המטרה היא להשתפר מבחינת המצב הפיזי של השחקנים שלנו לרמת היורוליג עד סוף השנה".

למרות הסיכויים הנמוכים, שאקולין מסרב להרים ידיים, והבהיר במסיבת העיתונאים בסיום המשחק: "אנחנו מבינים שהמצב שלנו מעורפל, אבל לצסק"א נותרו עוד כמה משחקים. השינויים מבחינה פיזית ייראו, למרות שאנחנו עדיין רחוקים מלהיות בכושר מושלם".

המאמן המפסיד, סטניסלאב פשיץ', שהפסיד אחרי שני ניצחונות רצופים על אפס פילזן ופנאתנייקוס, הסביר: "כדי לנצח משחק ברמה הזו, אתה צריך מצב פיזי טוב. התמודדנו מול קבוצה שהייתה טובה מאיתנו מבחינה פיזית. לשחקנים של צסק"א יש יותר ניסיון בינלאומי והם יותר טובים מבחינה אינדיבידואלית. בוודאי שאפשר לצפות שאחרי כמה הפסדים, הם יראו את הגאווה והשליטה ויוכיחו שהתוצאות האלה לא משפיעות על הכוח האמיתי שלהם. זו הסיבה שלא הופתענו מהמשחק שלהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully