וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארגנטינה: המירוץ לאליפות יוכרע במחזור הסיום

אסטודיאנטס עשתה את שלה עם 0:4 גדול על ריבר, אלא שה-0:2 של ולז על הורקאן השאיר אותה בתמונה, עם שתי נק' פחות

המחזור ה-18 בארגנטינה נמשך הערב (רביעי) עם שני משחקים בלבד אמנם (ואחד נוסף שהתקיים קודם לכן), אך כאלה שטמנו בחובם משמעות גדולה. אסטודיאנטס, המוליכה, כבר ראתה כיצד היא מבטיחה את האליפות מחזור אחת לפני תום העונה, כאשר הוליכה על על ריבר פלייט ושמעה שסגניתה, ולז סארספילד, מתקשה לכבוש מול הורקאן, אלא שבסופו של דבר שתי המוליכות ניצחו: אסטודיאנטס מחצה את ריבר 0:4 גדול, ולז גברה על הורקאן 0:2. המשמעות? הפער בצמרת נותר שתי נקודות וזהות האלופה תוכרע במחזור האחרון, כאשר אסטודיאנטס תארח את ארסנאל וולז תפגוש את ראסינג קלאב.

המוליכה של אלחנדרו סאבלה עשתה את שלה הערב, ובגדול, עם 0:4 מהדהד במונומנטאל. לאנדרו דסבאטו מצא יופי של תזמון להרשית בפעם הראשונה העונה, כאשר העלה את המוליכה ליתרון כבר בדקה השניה. מתיאס סאנצ'ז קבע 0:2 ממש לפני ההפסקה, כאשר את החגיגה חתמו מרקוס רוחו (47) וגבריאל מרקאדו (57), בערב גדול של שחקני ההגנה.

כאמור, לולז זה הלך קצת יותר קשה. אחרי חמישים דקות של משחק בוודאי שמעו בסגנית המוליכה את התוצאה המקבילה של אסטודיאנטס, ובמצב העניינים הנוכחי, כאשר הקבוצה ריקרדו גארקה עמדה על 0:0 מול הורקאן, האליפות הולכת לאסטודיאנטס. ואז השתלט על העניינים ג'ונתן כריסטלדו, שהבקיע גם בשבוע שעבר, וקבע 0:1 בדקה ה-52. החלוץ בן ה-21 אף דאג לקבוע את תוצאת המשחק בדקה ה-83, ולסדר לחובבי הארפטורה מחזור סיום הכי מותח שאפשר.

גודוי קרוז וראסינג קלאב נאבקו על המקום הרביעי, אבל המשחק ביניהן הסתיים ב-1:1, אחרי שחאירו קסטיז'ו (7) הוביל עם שער לגודוי קרוז ואיבן פיז'וד השווה (42).

* במשחק נוסף ניצחה ארסנאל את קולון 1:2 משערים של קלאודיו מוסקה (39) ומתיאס אלוסטיסה (67). מרסלו גוקס רק איזן זמנית (49).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully