וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ואן פרסי: "כאוהד כדורגל אני רוצה את ריאל או בארסה"

התותחנים עשויים לפגוש את הספרדיות בשמינית. בנזמה חגג שלושער ראשון בריאל: "אמשיך לעבוד כדי לקבל דקות משחק"

AP

צילום: רויטרס, עריכת וידאו: גדי וינשטוק

שלב הבתים בליגת האלופות הסתיים הערב (רביעי), כשארסנל ורומא הן שתי הקבוצות האחרונות שלמעשה הבטיחו את מקומן בשמינית הגמר. 96 משחקי הבתים הולידו, יש לומר, תמונה די צפויה של 16 קבוצות שממשיכות איתנו לשלב שמינית הגמר. ההגרלה לשלב הבא תיערך ביום שישי הבא, 17 בדצמבר, בשעה 13:00. ריכזנו לכם את רשימת הקבוצות, שמסודרת על פי סדר כרונולוגי של הבתים. הקבוצות ששייכות לדרג א' הן השמונה שסיימו כראשי בתים, בעוד לדרג ב' שייכות הסגניות שלהן.

חשוב לציין, שעל פי חוקי ליגת האלופות, חלה הגבלה לפיה קבוצות מאותה מדינה לא יכולות להיפגש בשמינית הגמר. הגבלה נוספת היא ששתי קבוצות מאותו הבית לא יכולות להיפגש. מה שמצמצם את האפשרויות של ארסנל ומעמיד אותה עם סיכוי לפגוש ארבע קבוצות בלבד: שאלקה, באיירן מינכן, ברצלונה, ריאל מדריד. גם לאלופת אירופה אינטר יש אופציות קשות במיוחד, והיא עלולה להיתקל בשלב הבא בברצלונה, ריאל מדריד, מנצ'סטר יונייטד, צ'לסי או באיירן מינכן. קבוצה נוספת שסיימה שנייה והאופציות שלה בשמינית הגמר מצומצמות יחסית היא ולנסיה, שיכולה לקבל את טוטנהאם, שאלקה, באיירן מינכן, צ'לסי או שחטאר דונייצק.

דרג א': טוטנהאם, שאלקה, מנצ'סטר יונייטד, ברצלונה, באיירן מינכן, צ'לסי, ריאל מדריד, שחטאר דונייצק.

דרג ב': אינטר, ליון, ולנסיה, קופנהאגן, רומא, מארסיי, מילאן, ארסנל.

הקבוצות שנשרו לליגה האירופית: טוונטה, בנפיקה, ריינג'רס, רובין קאזאן, פ.צ. באזל, ספרטק מוסקבה, אייאקס, בראגה.

ואן פרסי רוצה את ברצלונה או ריאל

לא מעט לחץ בוודאי הציף את שחקני ארסנל לפני העליה למשחק מול פרטיזן הערב. בסופו של דבר התותחנים עשו את העבודה, ניצחו 1:3, ועלו לשמינית הגמר. זה בהחלט לא יהיה קל, כפי שמלמדות הפסקאות שפתחו את הידיעה הזו, אך הניצחון הפיח רוח חדשה בתותחנים, וברובין ואן פרסי בפרט. החלוץ ההולנדי כבש את השער הראשון במשחק מהנקודה הלבנה, ובסיום הוא נשאל האם ארסנל מאמינה כי ביכולתה לשבור את מנחוס התארים שלה לאחרונה. "אנחנו חייבים להאמין. הכל מתחיל באמונה", אמר החלוץ.

"הלחץ היה עלינו היום. פרטיזן שיחקה די טוב", הוסיף ואן פרסי. לאחר מכן נשאל ההולנדי את זה ירצה לפגוש בשמינית הגמר, והשיב: "כאוהד כדורגל, ברצלונה או ריאל מדריד. אבל נראה מה תביא ההגרלה".

מאמן התותחנים, ארסן ונגר, החמיא לחלוץ ההולנדי שלו, שמתחיל להיכנס חזרה לכושר לאחר פציעה טיפוסית. "חשוב מאוד שהוא חוזר לכושר טוב עבורנו. אני חושב שהוא נהיה חזק יותר ויותר במהלך המשחק".

בנזמה עשה היסטוריה

ערב נהדר עבר על קארים בנזמה. החלוץ הצרפתי המושמץ של ריאל מדריד קיבל הזדמנות לפתוח בהרכב והחזיר לז'וזה מוריניו (המורחק) עם השלושער הראשון שלו במדי הבלאנקוס. ריאל, למרות הרכב מחליפים (מחוזק בכריסטיאנו רונאלדו), לא התקשתה להביס את אוקזר 0:4 ולסיים את שלב הבתים בסטייל. שני שחקנים רשמו הופעת בכורה במשחק - השער השלישי אנטוניו אדאן שהחליף את ייז'י דודק שנפצע והקשר פאבלו סראביה בן ה-18.

"אני משתפר ממשחק למשחק", סיכם בנזמה. "זה היה המשחק הטוב ביותר שלי כשחקן ריאל מדריד ואני אמשיך לעבוד על מנת לקבל יותר דקות משחק. הכי חשוב שניצחנו ואני מאוד שמח על כך".

כריסטיאנו רונאלדו הוסיף: "שיחקנו מצוין. אמנם הבטחנו את העלייה לפני המשחק, אבל רצינו לעשות את זה כמו שצריך מול הקהל הביתי. צריך לברך את קארים על משחק מצוין. הוא עובד קשה, מקצוען אמיתי וזה הגיע לו. מי אני רוצה בשלב הבא? כל היריבות קשות".

קצת סטטיסטיקה. השער הראשון של בנזמה היה ה-300 של ריאל מדריד באלופות והצרפתי כבש את השלושער הראשון של הבלאנקוס באלופות מאז שראול עשה זאת באוקטובר 1995.

טרי: "אנחנו לא בפאניקה"

צ'לסי איבדה את המאזן המושלם באלופות אחרי הפסד 1:0 במארסיי, אבל הקפטן ג'ון טרי לא ממש התרגש: "ברור שאנחנו מאוכזבים מההפסד הראשון בבית. אני לא חושב שהראינו מה שאנחנו מסוגלים ואני מקווה שזה יגיע. יש לנו משחק גדול בליגה והמאמן החליט להחליף כמה שחקנים ואז ספגנו. למרות זאת, היינו טובים בשלב הבתים ואני מקווה שנמשיך להתקדם".

לקראת משחק הליגה אצל טוטנהאם אמר טרי: "זה דרבי חשוב, אחד המשחקים הגדולים. אנחנו מוכנים ומקווים לצאת לדרך חדשה. אין פאניקה, אבל אנחנו מבינים שאנחנו לא משחקים כמו שאנחנו יכולים. יש לנו שלושה משחקים גדולים ואני מקווה שנתחיל לנצח כבר ביום ראשון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully