וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הליגה תנסה להשאיר את ההורנטס בניו אורלינס

הקומישינר דייויד סטרן מינה נציג שיפקח על ענייני המועדון וינסה למצוא בבוא העת משקיע חדש. פיל ג'קסון חושש מניק יאנג

הנהלת ה-NBA עושה כל מאמץ להשאיר את ההורנטס בניו אורלינס. כזכור, הקבוצה מהעיר שספגה אסון טבע קשה בדמות הוריקן קתרינה מתמודדת בשנה האחרונה עם צרות קשות מבית, כאשר הבעלים של הקבוצה ג'ורג' שין, שנאבק במחלה קשה וסובל מקשיים כלכליים, ימכור את הקבוצה להנהלת ה-NBA

מאז אסון קתרינה ההורנטס היא הבייבי של הקומישינר דייויד סטרן, שהביא לעיר את אירוע האול-סטאר ב-2008 שזכה להצלחה כבירה. כעת הנהלת הליגה תשלח נציג בכיר מטעמה, ג'ק ספרלינג, לנהל את העניינים במועדון.

"גדלתי כאן", אמר ספרלינג, "סטרן ביקש ממני לעזור. הוא מאוד חיובי לגבי הקבוצה. אנחנו במצב קשה כרגע, אבל הוא רוצה להשקיע בקבוצה, להציל אותה ולהפוך אותה למוצר אטרקטיבי במטרה למצוא משקיע". עם זאת, ספרלינג טען שהליגה לא תהמר למצוא רוכש ותנסה קודם כל להסדיר את ענייני הקבוצה.

יאנג: "מנסה לבנות לעצמי שם"

מחזור המשחקים הלילה (בין שלישי לרביעי) כלל שבעה משחקים, כאשר האלופה, לוס אנג'לס לייקרס, השיגה ניצחון לא קל על וושינגטון וויזארדס 108:115. "אין ספק שהם סחטו מאיתנו את הניצחון הזה", אמר בסיום מאמן האלופה פיל ג'קסון, שאף החמיא לניק יאנג, שקלע במשחק 30 נקודות: "אנחנו יודעים שכאשר הוא מגיע העירה, אנחנו נספוג ממנו לפחות 25 נקודות".

"אני מנסה לבנות לעצמי שם", אמר יאנג לאחר התצוגה שלו, שהביע אף אכזבה בעקבות ההפסד. "אני שמח על ההופעה שלי, אבל בו בזמן כשמשחקים ככה זה כואב שמפסידים. נלחמנו חזק אבל מול הלייקרס זה לא הספיק לנו".

* הקבוצה החמה של הליגה כרגע, מלבד סן אנטוני ספרס, היא דאלאס מאבריקס שסחפה את עצמה לניצחון 10 ברציפות, כשגברה 100:105 על גולדן סטייט. דירק נוביצקי קלע 25 נקודות, אבל מי שגנב את ההצגה היה הביג מן הצרפתי, איאן מהינמי. "הכנתי את עצמי למשחק הזה טוב מבחינה מנטלית", אמר מהינמי. "הייתי מוכן והייתי בפוקוס מלא. התכנית שלי הייתה לעלות על הפרקט ולהיות אגרסיבי".

"אני חושב שהאיש הצעיר", כך כינה מאמן הווריורס קית סמארט את מהינמי, "עשה עבודה נהדרת והוא השפיע על המשחק עם הגובה שלו. הוא לקח ריבאונדים ונתן להם הזדמנויות חוזרות".

* דנבר חיפשה ניצחון 1,000 עבור מאמנה ג'ורג' קארל, אבל דווקא מול שארלוט בחוץ היא התקשתה ונוצחה. קארל יחפש את המילניום במקום אחר. "כשאנחנו מצליחים להשיג עצירות במשחק, אנחנו גם רצים", אמר בסיום סטיבן ג'קסון משארלוט שסיים את המשחק עם 23 נקודות. "בשנה שעברה היינו נהדרים מבחינה הגנתית ואנחנו חייבים לחזור לעשות הגנה כזאת. עכשיו הגיעה העת שנחבר כמה ניצחונות ביחד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully