וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוקאפ: ניצחון ראשון לבשיקטאש ואייברסון

הטורקים ניצחו לראשונה בבתים 74:80 את וילרבאן, האמריקאי קלע תשע נקודות. אריס ודרוקר ניצחו 76:85 את סדויטה זאגרב

סוף סוף בשיקטאש חוגגת ניצחון ביורוקאפ עם אלן אייברסון. אחרי שלושה הפסדים בשלושת המחזורים הראשונים בשלב הבתים של המפעל, הגיע ניצחון ראשון של הטורקים 74:80 על וילרבאן, לה הפסידה רק לפני שבוע בשלוש נקודות הפרש.

הצרפתים דהרו קדימה ברבע הראשון וניצחו אותו 12:21, ואחרי שני רבעים מאוזנים יחסית הגיע הרבע האחרון בו התפוצצה בשיקטאש למול 1,500 צופים. אייברסון קלע תשע נקודות ב-25 נקודות ותרם גם חמישה ריבאונדים ושלושה אסיסטים. אוזר צ'בר סיים כקלעי המצטיין של בשיקטאש עם 15 נקודות. אנדרייה זיזיץ' הוביל את המפסידים עם 17 נקודות.

אריס סלוניקי, יריבת הפועל גלבוע/גליל עליון וקבוצתו של שרון דרוקר, חזרה לנצח אחרי ההפסד בשבוע שעבר לסדויטה זאגרב והערב היא נקמה בקרואטים וניצחה אותם 76:85. אחרי המחצית הראשונה המצוינת של היוונים, שהסתיימה ביתרון 30:40, המשיכה אריס לשמור על היתרון והשלימה ניצחון שלישי במפעל בהתקרבה לשלב הבא. קוסטס קראלמפידיס הוביל עם 16 נקודות, אנתוני טאקר קלע 15.

בבית של הפועל ירושלים, בית ז', ניצחה ריגה במשחק צמוד 82:83 את קחאסול הספרדית. הלטבים, שיפגשו בשבוע הבא את הפועל ירושלים, נהנו מ-32 נקודות של קריסטפס יאניצ'נקוס, שסיים עם 32 נקודות. צ'מי אורטסון היה הבולט אצל המפסידים עם 17 נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully