וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: צסק"א מוסקבה הולכת הביתה

הרוסים המאכזבים אמנם ניצחו את ולנסיה 63:73, אך הניצחון של מילאנו על פילזן (70:84) חרץ את גורלם, להוציא נס סטטיסטי

מחזור המשחקים השמיני ביורוליג יצא הערב (רביעי) לדרך, והביא איתו את הבשורה אליה הכנו את עצמנו בשבועות האחרונים: צסק"א מוסקבה, מהקבוצות המצליחות בתולדות המפעל ומי שהגיעה לפיינל פור בכל שנה מאז 2003, פחות או יותר הודחה מהמפעל האירופי הבכיר כבר בשלב הבתים. קבוצת הפאר הרוסית אמנם ניצחה היום את ולנסיה 63:73, אך נצחונה של מילאנו 70:84 על אפס פילזן חרץ את גורלם של הרוסים המאכזבים, שעומדים כעת על מאזן מחפיר של 6:2, וייאלצו לנצח את משחקיהם האחרונים, בצירוף שלל תוצאות שונות שקשה להאמין שיתקיימו.

קבוצת עילית ביורוליג שדווקא לא מרבה לאכזב העונה היא סיינה, שגם הערב עשתה את העבודה בלי בעיות מיוחדות כאשר הביסה 66:82 את ציבונה בזאגרב. במשחק נוסף בין שתי הקבוצות החלשות של בית ב' ניצחה שרלרואה את באמברג 61:75.

בית ב'

שרלרואה - באמברג 61:75

ערב המחזור עמדו שתי הקבוצות החלשות של בית ב' עם מאזן זהה - 5:2, וסיכוי דומה להשתחל לטופ 16. לאחר המשחק אנחנו נפרדים מבאמברג החביבה, שנחלה הערב את הפסדה החמישי ברציפות באירופה ואיבדה כל סיכוי להעפיל לשלב הבא. שרלרואה תילחם על חייה במחזורים שנותרו בנסיון לעלות. הגרמנים עוד הוליכו למשך מרבית המחצית הראשונה, אלא שמחצית שניה מצוינת של הבלגים, שהידקו את ההגנה, סידרה להם את הניצחון. דמונד מאלט היה המצטיין על הפרקט עם 26 נקודות (כולל 11 נסיונות מחוץ לקשת), ברנט רייט הוסיף דאבל דאבל של 19 נקודות ו-11 ריבאונדים. את המפסידים הוליך טיבור פלייס עם 13.

בית ג'

ציבונה זאגרב - סיינה 82:66

שתי הקבוצות עם המגמות הכי הפוכות ביורוליג נפגשו באולם דראזן פטרוביץ', ומה כבר אפשר לצפות ממפגש בין המוליכה, עם מאזן 1:6, ונועלת הבית, עם מאזן 7:0? נכון, תבוסה. ציבונה, אחת ממאכזבות היורוליג העונה, נותרה היחידה שעדיין לא ניצחה העונה במפעל האירופי הבכיר, בעוד האלופה האיטלקית המצוינת עושה צעד נוסף אל עבר מסעה להבטחת ראשות הבית.

אחרי עשר דקות צמודות סיינה פתחה מבערים ברבע השני, ועלתה ל-21:35, הרבה בזכות רימאס קאוקינאס הנפלא. הרבע השלישי המשיך במגמה דומה, וכמוהו גם האחרון: ציבונה לא הצליחה להוריד את הפער לחד-ספרתי, והאורחים שייטו הלאה לנצחונם השביעי העונה. קאוקינאס היה האיש של המשחק עם 20 נקודות ו-5 אסיסטים, בעוד קשישטוף לברינוביץ' הוסיף 16. את המפסידים הוליך לאון רדוסביץ' עם 20 נקודות ו-7 ריבאונדים.

בית ד'

צסק"א מוסקבה - ולנסיה 63:73

ההשלכות מפתיחת העונה המסויטת של צסק"א מוסקבה העונה ביורוליג עדיין לא הגיעו לסיומן, כך זה נדמה. לאחר שפיטרה את דושקו וויושביץ' מחפשת בשבועות האחרונים קבוצת הפאר הרוסית מאמן חדש שיוכל להרגיע בחזרה את המערכת. הערב אמנם השיג עוזרו של דולה, דימיטרי שאקולין, את ניצחון הבכורה שלו כמאמן ראשי, 63:73 על ולנסיה, אלא שגם זה לא הושיע אותם, ואלופת רוסיה, שהגיעה לפיינל פור היורוליג ברציפות מאז שנת 2003, ככל הנראה הולכת הביתה כבר בשלב הראשון.

עם מאזן מחפיר של 6:1 הרוסים הגיבו, לשם שינוי, למעמדם עם הגב אל הקיר, כשפתחו מצוין ועלו ל-12:20 בתום הרבע הראשון. ולנסיה ההפכפכה, שפיטרה בעצמה מאמן בשלב מוקדם של העונה, הצליחה לחזור ואפילו להוביל 48:50, 9:30 דקות לסיום, אלא שברגע הזה נכנסו ג'מונט גורדון וג'יי אר הולדן לעניינים, והוליכו את צסק"א לניצחון החשוב.

מילאנו - אפס פילזן 70:84

דווקא ללא יונאס מאצ'יוליס ומאריוס פטראביצ'יוס, הראתה הערב מילאנו כי היא בהחלט יכולה להוות פקטור ביורוליג העונה, כאשר המשיכה במנהג ההפכפך שלה: מאז המחזור השלישי ניצחו המילאנזים, ומיד לאחר מכך הפסידו, וכך לסירוגין. הערב הם הגיעו אחרי הפסד ללובליאנה, וזה כנראה מה שסידר להם את הניצחון הנאה על פילזן, שקירב אותם מאוד לטופ 16 ועל הדרך, גם סיים ככל הנראה את דרכה של צסק"א מוסקבה במפעל.

המארחת הוליכה ביתרון דו-ספרתי כבר ברבע הראשון, ובעוד שפילזן הצליחה לחזור ואפילו לעלות ל-38:41 בפתיחת הרבע השלישי, ריצה גדולה של מילאנו העלתה אותה ל-49:63, ומשם האלופה הטורקית כבר לא ידעה כיצד לחזור. שתי הקבוצות נמצאות כעת במאזן 4:4, ושתיהן צמודות במקומות 3 ו-4 בבית ד' המשוגע.
עדכון ראשון: 20:55

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully