וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוליבר נויוויל פורש מכדורגל

החלוץ הגרמני תולה את הנעליים בגיל 37 אחרי שלא מצא עצמו בבילפלד. הוא החמישי מסגל גרמניה 2006 שמודיע על פרישה

החלוץ הגרמני, אוליבר נויוויל, מסיים את קריירת המשחק שלו בגיל 37. אחרי שש שנים בבורוסיה מנשנגלאדבך, חתם בקיץ נויוויל לעונה בארמיניה בילפלד מהליגה השנייה. אלא שהקבוצה פתחה רע מאוד את העונה ואחרי 15 מחזורים היא מדורגת במקום האחרון עם שבע נקודות בלבד. נויוויל קיבל מעט מאוד הזדמנויות ובהחלטה משותפת עם המאמן אוואלד לינן הוחלט שהשחקן יעזוב את הקבוצה בינואר ולמעשה יפרוש מכדורגל.

"זה בהחלט הסוף. חשבתי על זה תקופה ארוכה. כשהגעתי לכאן בקיץ, חשבתי שדברים ייראו אחרת ובמיוחד חשבתי שאשחק יותר", הסביר נויוויל ל'בילד'. "הייתה לי איתו שיחה פתוחה והוא היה מלא ביקורת וביקורת עצמית", הייתה לי קריירת משחק נפלאה וההחלטה היא לטובת שני הצדדים".

נויוויל הוא השחקן החמישי שפורש מהסגל שהוביל את גרמניה למקום השלישי במונדיאל 2006 וקדמו לו אוליבר קאן, יינס להמאן, יינס נובוטני וברנד שניידר. במהלך הקריירה הוא הופיע 69 פעמים במדי הנבחרת וכבש 10 שערים.

החלוץ נולד בשוויץ לאב גרמני ואם איטלקיה. הוא החל את הקריירה בסרבט ז'נבה ועבר גם בטנריפה, הנזה רוסטוק, באייר לברקוזן (איתה הגיע פעמיים למקום השני והופיע עמה בגמר ליגת האלופות), בורוסיה מנשנגלאדבך וכאמור ארמיניה בילפלד. הוא סיים את הקריירה עם 151 שערים, ביניהם שניים העונה. נויוויל סיפר כי הוא מתכוון לחופשה בת מספר שבועות בשוויץ לפני שיחליט על ההמשך, אך בגרמניה מעריכים כי הוא יפנה לקריירת אימון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully