וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מזרחי: "יש לנו סגל מספיק טוב לאליפות"

7.12.2010 / 11:49

מכבי ת"א לא מתכננת כרגע להתחזק בינואר. המאמן הוסיף: "מקווה שמצאנו את הנוסחה הנכונה מבחינת הרכב"

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

מכבי תל אביב ערכה היום (שלישי) אימון נוסף לקראת משחק הליגה נגד מכבי פתח תקוה ביום שבת. הבלם סאבו פאביצ'ביץ' נעדר מהאימון בשל סיבות אישיות. ג'יבריל סידיבה עדיין סובל ממתיחה במפשעה, עבר טיפולים וערך אימון ריצה קל בעוד גם ניבאלדו לא התאמן בגלל פציעה בשריר הירך. תמיר כחלון סובל מפציעה טורדנית בקרסול, קיבל שתי זריקות וייעדר מספר ימים. דימיטאר רנגלוב מגביר את קצב האימונים ונמצא בשלבי החלמה מתקדמים, אך בשלב זה הוא לא מתוכנן להיות בסגל ביום שבת.

אחרי האימון ענה נשאל המאמן יוסי מזרחי על ההבדלים בין מכבי תל אביב שעשתה כמה תוצאות לא טובות לפני מספר שבועות, לזו שהשיגה שני ניצחונות משכנעים לאחרונה, וענה: "זה פשוט מאוד - הבקענו ולא ספגנו. כדורגל זה עניין פשוט, לדוגמה המשחק נגד קרית שמונה - הם לא הגיעו לאף מצב וניצחו אותנו. לעומת זאת, בני יהודה הגיעו בשבת לשניים-שלושה מצבים מצוינים ולא הבקיעו. הגדולה בכדורגל היא להבקיע בדקות הטובות שלנו ובשבת ונגד נתניה עשינו את זה. כשאתה מייצר דקות טובות ולא מבקיע, אתה נותן למקריות להשתלט על המשחק ואז קורים דברים לא צפויים".

אחרי ששינו מספר פעמים את ההרכב לאורך העונה, מזרחי ואבי נמני העלו את אותם שחקנים למשחקים נגד מכבי נתניה ובני יהודה, ונראה שהם סופסוף מצאו הרכב קבוע. "אני מקווה מאוד שמצאנו את הנוסחה הנכונה מבחינת ההרכב", הוסיף המאמן, " החוכמה היא לא הנוסחה, אלא לבוא בכל שבוע מרוכזים, מחויבים וכל שאר הדברים שעושים קבוצת כדורגל. בטח נגד כל הקבוצות שבאות לשחק נגד מכבי ומגיעות באופן אחר מאוד מאשר הן באות לשחק נגד כל קבוצה אחרת, כולל שאר הגדולות. לכולם יש את האתגר לנצח את מכבי בגלל כל הסיבות שהוזכרו בעבר ואנחנו צריכים להיות רגועים וסבלניים, אבל לבוא בשיא המוטיבציה לכל משחק"

מזרחי גם החמיא לאוהדי הקבוצה: "מבחינת מועדון אנחנו יודעים שהדבר היחיד שייצור הצלחה זה שקט. גם ברגעים פחות טובים לא צריך להיכנס ללחץ. צריך להסתכל קדימה, אבל המפתח הפעם הוא הקהל. הוא נותן לנו השנה את כל התמיכה האפשרית ואנחנו מנסים להחזיר לו במגרש".

כשנשאל על האפשרות שמכבי תל אביב תתחזק בינואר, השיב המאמן: "אני מסתכל רק על השבוע הקרוב. יש לנו סגל גדול מאוד, רחב מאוד. יש לנו שחקנים מספיק טובים, שברגעים שנצטרך אותם יהיו חייבים לתת את התקופה כי ההבדלים בין מי שמשחק למי שלא משחק הם קטנים. אני חושב שהסגל מספיק חזק בשביל לזכות באליפות. אבל אני יודע שהכדורגל כל כך נזיל ושקורים דברים מסוימים שאין לנו שליטה עליהם ואז צריך להגיב בהתאם".

על המשחק נגד מכבי פתח תקוה אמר מזרחי: "גם הם יבואו לשחק סגור. יש להם שחקנים בחלק הקדמי שבנויים לשחק על מתפרצות ואני מכיר את כולם כי אימנתי אותם. אבל מכבי תל אביב צריכה לשחק כמו שמכבי תל אביב צריכה לשחק ולא בהתאם ליריב. אנחנו מנסים להקנות לעצמנו את הסגנון שלנו ולדעת לשחק נגד כל קבוצה באותו סגנון".

על ברק יצחקי, שנמצא בשלבי התאוששות מפציעה, אמר מזרחי: "שחקן שעובר פציעה קשה צריך הרבה תמיכה מכל הסובבים אותו ומכבי תל אביב זה בית שנותן תמיכה אינסופית לשחקן פצוע. אנחנו מלווים אותו לאורך כל הדרך ומה שחשוב זה לא לראות מה הוא ייתן לקבוצה, אלא לתת לו את כל התמיכה והעזרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully