וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נולאן: "מאוד מאוכזבים מהפיטורים של יוטון"

קפטן ניוקאסל סיפר ששחקני הקבוצה קיבלו בתדהמה את פיטורי המאמן: "הוא לקח את זה קשה, נצטרך להישאר מאוחדים"

קצת יותר מחצי שנה אחרי שהוליך את את ניוקאסל לזכייה באליפות הצ'מפיונשיפ ולחזרה מהירה לפרמיירליג, פוטר אתמול (שני) כריס יוטון מהקבוצה. המגפאייז מדורגים במקום ה-12 אבל בעוד לדעת רבים הם מוציאים את המקסימום מסגל מאוד בינוי, הבעלים מייק אשלי כנראה חלק עליהם. היום אשלי ספג ביקורות קשות בלא מעט מכלי התקשורת באנגליה.

"אנחנו מאוכזבים מכך שכריס הולך" סיפר הבוקר קפטן הקבוצה, קווין נולאן, "הוא עזר להרבה מהחבר'ה כאן להתקדם כשהוא היה עוזר מאמן ואחר כך המנג'ר. לעולם לא נשכח את העלייה בשנה שעברה ועכשיו נצטרך לעשות את מה שהוא ביקש מאיתנו - להישאר מאוחדים ולדאוג שמה שכריס בנה כאן יחזיק גם בתקופה הקשה. נדהמנו מהודעה על הפיטורים".

נולאן הוסיף: "כריס לקח קשה את מה שקרה, אפשר היה לראות את זה עליו. הוא לא דיבר הרבה על עצמו ולמרות שברור שהוא מאוד מאוכזב, הוא אמר לי ולג'ואי (בארטון) לדאוג לכך שנעשה עונה טובה. היה כל כך הרבה הרבה יושר בדרך בה הוא בחר לעזוב וזה ביטוי לדרך שהייתה לו כמנג'ר כאן".

באנגליה כבר מריצים בורסת שמות לרשת את מקומו של יוטון, כשהשם החם ביותר הוא זה של מרטין יול, שבמקרה או שלא, עזב אתמול את אייאקס. אגב, יוטון שימש בעבר כאחד מעוזריו של יול בטוטנהאם. שם נוסף שהוזכר הוא אלן פארדיו וכמובן שהתקשורת הבריטית לא הייתה יכולה שלא להעלות את אפשרות חזרתו של אלן שירר למועדון. מי שידריך את הקבוצה עד למינויו של מאמן קבוע יהיה פיטר בירדסלי, שמשמש כחבר בצוות האימון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully