וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כספי הצטיין, סקרמנטו שוב הפסידה

הפורוורד הישראלי קלע 21 נקודות והוריד 10 ריבאונדים, אבל למרות שחזרו מפיגור גדול, הקינגס נכנעו לקליפרס 98:91

עמרי כספי רשם הבוקר (שלישי) את אחד ממשחקיו הטובים ביותר העונה והיה השחקן המצטיין של סקרמנטו שפגשה את לוס אנג'לס קליפרס, אך זו לא ידעה לתרגם לניצחון את המהפך שהיא ביצעה וההפסד 98:91 היה השמיני שלה ברציפות, כשהמאזן שלה עומד כעת על 15:4. הפורוורד הישראלי קלע 21 נקודות (8 מ-11 מהשדה) והוריד 10 ריבאונדים אחרי ששוב עלה מהספסל, אבל היה שם בדקות ההכרעה ובסך הכל שיחק 34 דקות.

כספי רשם מחצית ראשונה נהדרת מבחינה אישית, עם 11 נקודות (4 מ-6 מהשדה) ו-5 ריבאונדים, אבל הקבוצה שלו לא שמרה מספיק טוב וירדה להפסקה בפיגור 50:44 כשריאן גומס חוגג מתחת לסל שלה. הקליפרס פתחו את הרבע השלישי עם 5:14 ולאחר מכן טיפסו ל-55:72, כשאותה עת לקינגס אין תשובות לאריק גורדון ובלייק גריפין.

בדקות הללו נראה היה שהמארחת נמצאת בדרכה לניצחון קליל, אבל אז כספי עלה לפרקט, השתלט על המשחק ההתקפי של סקרמנטו והוליך את קבוצתו למהפך. הפורוורד הישראלי קלע מבפנים ומבחוץ, סחט עבירות ובעיקר הכניס המון התלהבות ומרץ למשחק חסר העכבות של חלק מחבריו לקבוצה.

הקינגס כבר עלו לפלוס 4 לקראת הסיום (87:91), אבל מספר החטאות בצד אחד ורפיון הגנתי בצד השני, אפשרו לקבוצה מעיר המלאכים לקלוע 11 נקודות רצופות, כששלשה גדולה של אריק גורדון 47 שניות לסיום מעלה אותה ל-91:94 ובסיום 91:98.

"זה כמו הרבה מההפסדים שלנו העונה", סיכם כספי, "או שאנחנו עושים קאמבק ומשחקים טוב בסוף, או שאנחנו משחקים טוב בהתחלה, אבל לא מצליחים לסגור את המשחק בסוף". ב"סקרמנטו בי" כתבו: "זה אולי היה המשחק השלם ביותר של כספי. הפורוורד מצטיין כשהוא לוקח ריבאונדים, רץ, חותך... והקינגס משחקים עם סדר. המשחק שלו מגיע הרבה יותר בקלות כשהקינגס מניעים כדור ומפסיקים להיתקע בבוץ".


גורדון המצוין, שקלע 7 נקודות רצופות שהחזירו לקליפרס את היתרון לקראת הסיום ולמעשה ניצחו עבורה את המשחק, סיים את המשחק עם 29 נקודות וריאן גומס הוסיף 17 מהספסל בעוד בלייק גריפין תורם 13 נקודות, 11 ריבאונדים ו-7 אסיסטים. אצל הקינגס טייריק אבנס קלע 16 ודמרקוס קאזינס וקארל לאנדרי הוסיפו 15 כל אחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully