וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אין מתח, יש עניין

למרות שהרבה מתח לא נשאר למחזור האחרון בליגת האלופות, אנחנו מצפים לכדורגל משוחרר. איך ייגמרו הקרבות בין יונייטד לולנסיה? מילאן נגד אייאקס? וביורוליג, מכבי ת"א נגד פרטיזן?

בואו נודה על האמת שרוב האקשן האמיתי של שלב הבתים של ליגת האלופות הסתיים, מה שמאפשר לנו להתרפק על כדורגל משוחרר וקבוצות שמשחקות פתוח כדי לתת הצגה לאוהדים. בפינת החמישייה הסודית, בה אנחנו מספקים לכם חמישה טיפים על כל משחק מרכזי, אנחנו פוגשים את מנצ'סטר יונייטד, שמארחת את ולנסיה, את מילאן שפוגשת את אייאקס ואת קבוצת הכדורסל של מכבי תל אביב, שתנסה להמשיך לדהור באירופה גם על חשבון פרטיזן בלגרד. יוצאים לדרך.

משחק מספר 43 (שלישי): מנצ'סטר יונייטד - ולנסיה 1.5, 3.4, 4.65

* בעשור האחרון הקבוצות נפגשו ארבע פעמים, כאשר ולנסיה לא הצליחה לנצח. המפגש האחרון היה השנה בספטמבר עם 0:1 של יונייטד. בשנה שעברה יונייטד ניצחה 0:2 וב-2001 שני המשחקים הסתיימו בתיקו, 1:1 ו-0:0.

* יונייטד השיגה שמונה ניצחונות, שמונה תוצאות תיקו ושני הפסדים נגד יריבות ספרדיות בבית.

* ולנסיה, מצידה, לא הפסידה בחמשת המשחקים האחרונים שלה באנגליה, למרות שיש להם רק ניצחון אחד בחמשת המשחקים הללו – 0:1 על ליברפול בליגת האלופות ב-2002/3.

* מנצ'סטר יונייטד, יחד עם ברצלונה, צ'לסי וריאל מדריד, לא הפסידה באף משחק העונה בליגת האלופות. מבחינת ולנסיה, רק טוטנהאם וארסנל כבשו שערים יותר ממנה. צ'לסי כבשה כמוה – 14 שערים.

* מעניין לראות שאין אף שחקן ביונייטד שכבש יותר משער אחד בקמפיין הזה, וכל ששת השערים נכבשו על ידי שחקנים שונים. אגב, הרשימה הזו אינה כוללת את דימיטאר ברבאטוב. אצל ולנסיה יש מלך שערים ברור – רוברטו סולדאדו שכבר הבקיע חמישה שערים.

ההימור: X

משחק מספר 26 (רביעי): מילאן - אייאקס 1.80, 3.15, 3.30

* הקבוצות נפגשו 11 פעמים, כולל ה-1:1 בספטמבר כששני השערים במשחק הובקעו במחצית הראשונה. מילאן ניצחה עד היום חמש פעמים בעוד לאייאקס נרשמו ארבעה ניצחונות.

* ההדחה האחרונה של אייאקס מאירופה הייתה נגד קבוצה איטלקית. זו הייתה יובנטוס, שגרמה לה להיות מודחת בשלב 32 האחרונות של הליגה האירופית. זה היה באיטליה ב-0:0 ששלח את הגברת הזקנה לשלב הבא אחרי 1:2 בסיכום שני המשחקים.

* מילאן ניצחה רק במשחק אחד בשמונת המשחקים האחרונים בסן סירו. הניצחון היחיד היה העונה נגד אוקזר ב-0:2.

* אייאקס מחפשת את ניצחון החוץ הראשון שלה באירופה העונה אחרי שסיימה בתוצאות תיקו נגד פאוק סלוניקי ודינמו קייב במוקדמות והפסידה למדריד ואוקזר.

* זלאטן איברהימוביץ', למי שהספיק לשכוח, שיחק באייאקס בין 2001 ל-2004 והתמודד נגד מילאן ארבע פעמים אבל לא כבש במשחקים הללו.

ההימור: 1

משחק מספר 63 (חמישי): מכבי תל אביב - פרטיזן בלגרד (12+) 1.80, 9.0, 1.80

* רק פנרבחצ'ה אולקר ואולימפיאקוס קלעו העונה יותר נקודות ממכבי תל אביב. רק ריאל מדריד, סיינה, ברצלונה ופנאתינייקוס ספגו פחות נקודות מהצהובים.

* מכבי תל אביב מתייצבת למשחק עם שישה ניצחונות רצופים כאשר הפעם האחרונה שהצהובים הפסידו ביד אליהו הייתה בשנה שעברה, אז הם נוצחו מול אותה פרטיזן בלגרד בהצלבה.

* פרטיזן בלגרד שיחקה העונה עד עכשיו שלושה משחקי חוץ, אבל ניצחה רק באחד אחרי שגברה על סופוט 62:69. מול ז'אלגיריס (73:62) וחימקי מוסקבה (92:65) זה נגמר עם הפסד.

* שני הקלעים המובילים בדפי הסטטיסטיקה של מכבי תל אביב הם סופוקליס שחורציאניטיס (12.9 נקודות בממוצע למשחק) וצ'אק אידסון (11.6). אצל פרטיזן המובילים הם ג'יימס גיסט (13.2) וניית'ן ג'אוואי (11.1).

* עוד קצת על המפגש האחרון בין מכבי תל אביב לפרטיזן, שנערך בסרביה: מכבי ניצחה במשחק 54:67. במשחק עצמו הפגין ג'רמי פארגו יכולת נפלאה כשסיים עם 17 נקודות וליאור אליהו היה בולט גם הוא עם 13. אצל פרטיזן הקלעי הבולט היה אוליבר לפאייט עם 11.

ההימור: 2

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
  • עוד באותו נושא:
  • ווינר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully