וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרב סכינים

הונטלאר נגד סביולה, ארשבין נגד נאסרי וקצ'מאן חוזר להיכל. פינת על הסכין מכריעה בקרבות האימתניים של אמצע השבוע

בפינת על הסכין אנחנו מנסים לשים את האצבע על החלוץ שיעשיר לכם את הכיס. השחקן החם שהולך לתת משחק גדול ועליו שווה לשים את ההימור. הפעם אנחנו מתחילים בליגת האלופות עם דו קרב בין חאבייר סביולה לקלאס יאן הונטלאר במפגש בין בנפיקה לשאלקה. ממשיכים ברביעי עם דו קרב תותחנים בין אנדריי ארשבין לסמיר נאסרי כשארסנל מארחת את פרטיזן בלגרד. בחמישי, עוד קצת פרטיזן והפעם מהכדורסל. דושאן קצ'מאן חוזר ליד אליהו למקום בו הפציץ אשתקד 29 נקודות כדי לפגוש את הידית של מכבי תל אביב - דייויד בלו.

משחק מספר 32 (שלישי): חאבייר סביולה (בנפיקה) - קלאס יאן הונטלאר (שאלקה) 3.25, 1.55, 3.40

שאלקה מגיעה לאצטדיון האור בתקווה לשמור על המקום הראשון בבית בעוד המארחת רוצה להמשיך לליגה האירופית ואנחנו בדו קרב בין החלוצים. הונטלאר כבש העונה 10 שערים - שבעה בבונדסליגה ושלושה בליגת האלופות. ארבעה מתוכם נכבשו בחודש נובמבר. בסך הכל, הצייד הוא אחד השחקנים היותר טובים של הקבוצה המרקטעת של שאלקה העונה. מנגד, סביולה רחוק מימיו הגדולים והוא כבש העונה רק שלושה שערי ליגה, למרות ששניים מהם נכבשו בשני המשחקים האחרונים. אז הארנבון בכושר טוב והצייד תמיד משחר לשערים, אבל אנחנו מהמרים על שוויון בדו קרב.

ההימור: X

משחק מספר 34 (רביעי): אנדריי ארשבין (ארסנל) - סמיר נאסרי (ארסנל) 2.85, 1.95, 2.60

המוליכה הטריה של הפרמיירליג חייבת ניצחון ביתי על פרטיזן בלגרד כדי לא למצוא עצמה מודחת במפתיע כבר בתום שלב הבתים. שניים מהשחקנים היותר חמים של ארסן ונגר נפגשים לדו קרב. מצד אחד, ארשבין שכבש העונה שישה שערים בכל המסדרות ונמצא בכושר נפלא במחזורי הליגה האחרונים. מן העבר השני, נאסרי הצרפתי שהרשית 13 פעמים בכל המסגרות כולל צמד ב-1:2 על פולהאם בשבת. במשחק בבלגרד ניצחה ארסנל 1:3 עם שער של ארשבין שגם החמיץ פנדל. רביעי, ארסנל תגיע במוד התקפי למפגש הנוסף עם הסרבים האומללים ואנחנו חוזים עוד התעלות רוסית והרבה חגיגות באמירייטס.

ההימור: 1

משחק מספר 67 (חמישי): בלו (1+) - קצ'מאן 1.85, 7.0, 1.85

זוכרים את דושאן קצ'מאן? המפציץ הסרבי שהמטיר 29 נקודות על הראש של מכבי תל אביב וגנב לצהובים את יתרון הביתיות בשלב ההצלבה אשתקד. מאז, עבר הרבה על שני המועדונים. מכבי דורסת את בית א' וכבר הבטיחה את מקומה בטופ 16 ופרטיזן איבדה את רוב כוכביה. קצ'מאן של השנה קולע רק תשע נקודות בממוצע למשחק ביורוליג ויש לו, במשך כל העונה, רק 5 שלשות מ-23 ניסיונות (לעומת שבע שקלע אשתקד ביד אליהו). גם בלו, ידית ידועה, לא מתקרב למספרים הרגילים שלו עם 7 נקודות בממוצע ביורוליג ו-7 שלשות מ-17 ניסיונות. למרות זאת, אנחנו הולכים איתו בדו קרב מול הסרבי.

ההימור: 1

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully