וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פפ, גם לא הפעם?

ברצלונה פגשה עד היום את הכבשה השחורה שלה בליגת האלופות, רובין קאזאן, ומעולם לא ניצחה אותה. האם הרוסים יעקצו שוב? ואיך תתמודד ריאל עם אוקזר ובארסה בכדורסל מול פנרבחצ'ה אולקר?

הנטייה שלנו כשאנחנו פוגשים בקבוצות כמו ברצלונה, ריאל מדריד, מנצ'סטר יונייטד וצ'לסי היא בחלק מהמקרים להיות בטוחים שהנה הן הולכות לקראת ניצחון בטוח, או לחילופין להסתכל על היריבות ולשאול את עצמנו האם הן מסוגלות לעקוץ. בפינת הכבשה השחורה אנחנו מביאים לכם מקרים דומים ומסמנים שלוש קבוצות שעשויות לעקוץ ובדרך גם להניב לכם באמצעות יחסים מצוינים גם מזומנים.

משחק מספר 47 (שלישי): ברצלונה - רובין קאזאן 1.30, 4.05, 6.25

רובין קאזאן הרוסית סיימה אמנם את הליגה רק במקום השלישי אחרי שנתיים שבהן היא הייתה אלופת רוסיה, אך אל לנו לזלזל בה. הקבוצה של קורבן ברדייב מדורגת במקום השלישי בבית ד' עם ניצחון, שלוש תוצאות תיקו והפסד ועוד מאמינה בכוחה לסיים במקום השני אחרי שהבטיחה לפחות מקום בליגה האירופית. ברצלונה, לעומתה, מגיעה משוחררת למשחק אחרי שהבטיחה את המקום הראשון.

אז מה ההיסטוריה של קאזאן בהפתעות? ברצלונה בוודאי זוכרת. רק העונה כפתה קאזאן 1:1 מפתיע נגד אלופת ספרד אחרי שכריסטיאן נובואה כבש שער יתרון בפנדל בדקה ה-30 ודויד וייה חילץ נקודה עם שער שוויון בפנדל משלו. אלא שגם בשנה שעברה קאזאן עקצה את בארסה. זה קרה ב-20 לאוקטובר אשתקד כאשר הרוסים ניצחו 1:2 בקאמפ נואו. גם בגומלין בארסה לא הצליחה לנצח וסיימה את המשחק רק ב-0:0. אם כן, שלושת המשחקים שנערכו עד היום בין שתי הקבוצות מראים שברצלונה עדיין לא הצליחה לנצח את היריבה הבעייתית. ומה הפעם?

ההימור: X

משחק מספר 30 (רביעי): ריאל מדריד - אוקזר 1.30, 4.05, 6.25

תודו שמאוד מפתה ללכת על ריאל מדריד בסנטיאגו ברנבאו במיוחד כשמדובר ביריבה כמו אוקזר, שמדורגת אחרונה בבית עם שלוש נקודות. הצרפתים ניצחו פעם אחת בקמפיין והפסידו בארבעה משחקים, בעוד ריאל מדריד הבטיחה כבר את המקום הראשון וחושבת על שמינית הגמר. אלא שתרשו לנו להפתיע אתכם. אנחנו הולכים כאן על סוג של הפתעה.

אוקזר, שחווה עונה נוראית גם בליגה ומדורגת במקום ה-13, הפסידה רק 1:0 לריאל במשחק האחרון ביניהן שנערך בחודש ספטמבר. שער של אנחל די מריה תשע דקות לסיום הציל את הבלאנקוס מתיקו מביך. זה גם היה המפגש היחיד בין שתי הקבוצות העונה, אבל הרשו לנו בכל זאת להזכיר לכם כמה תוצאות מצוינות של הצרפתים מקמפיין ליגת האלופות שלהם ב-2002/3: ניצחון על ארסנל 1:2 וניצחון על בורוסיה דורטמונד 0:1.

ההימור: X

משחק מספר 59 (חמישי): פנרבחצ'ה אולקר - ברצלונה 1.80, 9.0, 1.80

ברצלונה הגדולה והאימתנית ממש לא נראית העונה מפחידה. הקטלאנים מחזיקים רק במקום השלישי בליגה אחרי שכבר חוו שלושה הפסדים וגם ביורוליג הם לא מלקקים דבש. בארסה ספגה שני הפסדים, שאחד מהם הגיע נגד הטורקים, שניצחו במחזור השלישי 61:69. פנרבחצ'ה אולקר מצידה מדורגת ראשונה בליגה הטורקית עם מאזן של שמונה ניצחונות לעומת אפס הפסדים. ביורוליג מדורגים הטורקים מעל בארסה עם יתרון של נקודה.

בשנה שעברה נפגשו הקבוצות פעמיים, אבל אז הקטלאנים היו בכושר יוצא מן הכלל וסיימו שני משחקים בצורה חד צדדית (59:82 ו-55:89). אלא שהשנה הקבוצה הטורקית מוכיחה עליונות והיא עשתה את זה מול קבוצות כמו ריטאס וילנה, ציבונה זאגרב, בארסה עצמה וסיינה ופתחה את העונה האירופית עם ארבעה ניצחונות. בהמשך הגיע אמנם הפסד מביך לשולה, אבל ההמשך היה מצוין עם ניצחונות על ריטאס וילנה ובשבוע שעבר על ציבונה ב-30 הפרש.

ההימור: 1

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
  • עוד באותו נושא:
  • ווינר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully