וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: ליברפול ניצחה את אסטון וילה 0:3

ז'ראר הוייה חזר אל אנפילד לראשונה מאז עזב אותה, אבל ליברפול לא התחשבה ברגשותיו וניצחה את אסטון וילה 0:3

אחרי ניצחונה של ארסנל, ששלח אותה באופן זמני אל ראש טבלת הפרמיירליג, נפגשו הערב (שני) ליברפול ואסטון וילה בכדי לסגור את המחזור ה-16 (משחקה של מנצ'סטר יונייטד ובלקפול נדחה כזכור בגלל תנאי מזג האוויר). המשחק היווה את חזרתו של ז'ראר הוייה אל אנפילד, אחרי שנים ארוכות וזכורות היטב של הצרפתי במועדון. אלא שליברפול לא ממש התחשבה בו ובקבוצתו המידרדרת, והנחילה לה הפסד 0:3 כואב. הוייה ואסטון וילה נותרים במקום ה-16, שתי נקודות מהקו האדום בעוד ליברפול עולה אל המקום השמיני, ובאנפילד פתאום מרשים לעצמם שוב לחשוב על התברגות במקום שישלח אותם לאירופה.

וילה לא ממש הגיעה למשחק, ומלבד הזדמנות בודדת בדקה ה-7, לא סיכנה את שערו של ריינה. ליברפול, ששיחקה ללא טורס וג'רארד, היכתה כבר בדקה ה-14, כשהגבהה לרחבה מצאה את ראשו של דייויד אנגונג שהכניע את בראד פרידל. לא חלפו 60 שניות ויתרונה של ליברפול הוכפל, כשלוקאס שלח כדור נהדר אל ריאן באבל, שספק היה בנבדל, אבל השופט לא שרק, ובאבל קבע 0:2.

ליברפול המשיכה בקצב המשחק המהיר, והיתה קרובה למצוא את השלישי, אבל קויט ובאבל החמיצו. וילה קיוותה לחזור במחצית השניה, אבל בדקה ה-55 מהלך נהדר של מקסי רודריגז ואנגונג מצא את רודריגז פנוי ברחבה כדי לשלוח את פרידל להוציא כדור נוסף מהרשת. עד לסיום היתה ליברפול קרובה למצוא גם את הרביעי, אבל המתפרצת הנאה של ג'ונסון ואנגונג הסתיימה באיבוד כדור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully