וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יול התפטר מאייאקס, עשוי להגיע לניוקאסל

ההולנדי בן ה-54 מסיים את תפקידו ומועמד לשוב לפרמיירליג במקום יוטון שפוטר. פרנק דה בור ישמש כמאמן זמני באייאקס

מרטין יול הודיע היום (שני) על התפטרותו מאימון אייאקס ועל פי דיווחים שונים, הוא עשוי לתפוס את המשרה הפנויה בניוקאסל. פרנק דה בור, עוזר מאמן נבחרת הולנד וכוכב העבר של אייאקס, מונה לתפקיד המאמן הזמני וידריך את הקבוצה עד פגרת החורף בעוד שבועיים וחצי. דה בור ינהל את משחק ליגת האלופות בו תתארח אייאקס אצל מילאן. ההולנדים זקוקים לניצחון על מנת להבטיח את המקום השלישי שמוביל לשלב הנוקאאוט בליגה האירופית.

יול הגיע לאייאקס בקיץ 2009 והוביל אותה למקום השני ולהשתתפות בשלב הבתים של ליגת האלופות. אלא שהקבוצה פתחה רע את העונה ואחרי 17 מחזורים היא במקום הרביעי בליגה מרחק חמש נקודות מהמוליכות פ.ס.וו איינדהובן וטוונטה. התוצאות בליגה והביקורת הקשה שספג הן הסיבות הרשמיות להחלטה של יול, אלא שבאנגליה כבר מדווחים שהמנג'ר מועמד מוביל למשרה בניוקאסל, ממנה פוטר כריס יוטון. יול בן ה-54 אימן בעבר את טוטנהאם ובקיץ דחה הצעה לאמן את פולהאם.

יול הסביר את החלטתו לאתר הרשמי של אייאקס: "אני עוזב עם כאב בלב ונפרד ממועדון גדול. התחלנו משהו בעונה שעברה, אבל הבנתי שהציפיות העונה גבוהות מדי ואני לא יכול לעמוד בהן. הלחץ היומיומי על המועדון והשחקנים לא נותן מנוחה. אני מקווה שבקרוב יחול שינוי ואייאקס תחזור להיות קבוצה מנצחת".

אייאקס הודיעה כי דה בור הוא זה שידריך את הקבוצה בשבועות הקרובים, כאשר ככל הנראה עד ינואר ימונה מאמן קבוע לקבוצה. דה בור בן ה-40 מדריך בשנתיים האחרונות את קבוצת המילואים של אייאקס ובמקביל משמש כעוזרו של ברט ואן מרוויק בנבחרת. משחקו הראשון של דה בור, כאמור, יהיה כבר ברביעי בסן סירו מול מילאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully