וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשים: רמת השרון התאוששה מהתבוסה

אחרי הפסד הבכורה שלה העונה מול רמלה, אלקטרה הביסה את נועלת הטבלה הפועל ת"א 64:92. רמת חן גברה על בנות השרון

הערב (שני) התקיים המחזור השמיני בליגת העל לנשים בכדורסל, כאשר בפעם הראשונה לא היו בו קבוצות ששמרו על מאזן מושלם, הודות לניצחון הגדול של אליצור רמלה על אלקטרה רמת השרון במחזור הקודם. קבוצתה של אורנה אוסטפלד זכתה בהזדמנות מצויינת להתאושש מאותה תבוסה כשאירחה את נועלת הטבלה הפועל תל אביב והביסה אותה 64:92. מירב דורי הובילה את קלעיות אלקטרה עם 18 נקודות, אלכסיס הורנבאקל (11 ריבאונדים) ושאנטה בלאק הוסיפו 15 כל אחת. הפועל תל אביב שיתפה שש שחקניות בלבד כאשר הבולטת הייתה סוקלובה עם 16 נקודות ו-18 ריבאונדים.

אליצור רמלה נותרה צמודה לרמת השרון במקום השני אחרי ניצחון קליל 59:84 בחוץ על אליצור חולון מהתחתית. אחרי רבע ראשון צמוד, ברחה רמלה ליתרון דו ספרתי ורק המשיכה להגדיל את ההפרש. טנישה רייט הובילה את רמלה עם 16 נקודות, 25 של שאנון בוביט לא עזרו למפסידות.

מכבי רמת חן שמרה על מקומה השלישי בטבלה אחרי שגברה בחוץ על בנות השרון 56:64. ג'קסון הובילה את קלעיות רמת חן עם 24 נקודות ו-18 ריבאונדים, כשאייבורי לאטה הוסיפה 16. הודג'ס הובילה את קלעיות בנות השרון עם 17 נקודות ו-11 ריבאונדים. מכבי אשדוד שמרה על המקום הרביעי בזכות ניצחון 59:72 בחוץ על הפועל ראשון לציון. ג'יימס הובילה את האשדודיות עם 24 נקודות ו-11 ריבאונדים, מונטגומרי הוסיפה 17. קרן נחמה ורוס הובילו את קלעיות ראשון עם 13 נקודות כל אחת. במשחק נוסף הפתיעה אליצור ראשון לציון מהתחתית את אליצור נתניה אחרי שגברה עליה 76:86. רובינס הצטיינה בראשון עם 32 נקודות ו-10 ריבאונדים כשבארלו הוסיפה 21. שילדס קלעה 34 והורידה 11 ריבאונדים לנתניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully