וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: הרצליה פיתוח

מכבי הרצליה גברה 1:2 על אחי נצרת, הפועל הרצליה ניצחה באותה תוצאה את הכח ר"ג. נס ציונה ניצחה את בית"ר שמשון

המחזור ה-13 בליגה הלאומית ננעל הערב (שני) עם שלושה משחקים, כשמכבי הרצליה, סקציה נס ציונה והפועל הרצליה מנסות לצמצם פערים בצמרת. מכבי הרצליה ניצחה 1:2 את מכבי אחי נצרת, בעוד אחותה לעיר, הפועל הרצליה רשמה תוצאה זהה במשחקה מול הכח רמת גן, שמצידה רושמת הפסד שביעי ברציפות. סקציה נס ציונה ניצחה את בית"ר שמשון תל אביב 0:2 במשחק שסגר את המחזור.

אחרי שני משחקים בהם לא כבשה וצברה רק נקודה אחת במשחקי הצמרת מול השכנות הפועל רעננה (0:0) והפועל כפר סבא (1:0), מכבי הרצליה גברה במגרשה על אחי נצרת 1:2. שימי אלמלם העלה את הקבוצה של משה סיני ליתרון בדקה ה-42, אבל אשרף סולימאן איזן שתי דקות בתוך המחצית השנייה. אחי נצרת, שניצחה בשבוע שעבר 1:3 בדרבי את נצרת עילית, קיוותה לבצע מהפך, אלא שהבלם ברק לביא כבש את שער הניצחון לזכות הרצליה בדקה ה-55. גם הרחקתו של מור שושן בדקה ה-71 לא סייעה לאורחים להשוות פעם נוספת.

הפועל הרצליה שקעה בתרדמת בשבועות האחרונים, אחרי שלא טעמה את הניצחון מזה חמישה מחזורים רצופים, ונראה שכרגע אין מתכון טוב יותר להשיג נקודות מאשר הקבוצה השוקעת מרמת גן, שהערב רשמה את הפסדה השביעי ברציפות. שחקניו של רונן ויינשטיין קיוו לצאת מהמשבר בבית, אבל קיבלו מכה כואבת מעידו לוי בדקה ה-23, שהורידה את האורחים ביתרון במחצית. רמת גן קיוותה לחזור למשחק, אבל ניר ביטון הכפיל את היתרון 4 דקות בתוך המחצית השניה ונתן לקבוצתו מקדמה גדולה. המארחים חזרו לחיים בדקה ה-60 משער של עומר רפס, אבל זה כל מה שהיה להם, בדרך להפסד 2:1.

בית"ר שמשון חטפה חמישה שערים על הראש מהפועל ראשון לציון בשבוע שעבר, וקיוותה להתאושש מול נס ציונה, שלא ממש הרשימה בעצמה בתקופה האחרונה, אבל המארחים ניצלו את הביתיות והשיגו 3 נקודות יקרות. מחצית ראשונה נטולת אירועים מיוחדים פינתה את דרכה, ובמחצית השניה כבר מצאו המארחים את הקצב שלהם, כשתומר בן חיים כובש בדקה ה-53. האורחים חיפשו את השיוויון, אך במקום זאת חטפו פעם נוספת, הפעם מרגליו של אלנתן סלמי, שכבש בדקה ה-67 והבטיח את הניצחון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully