וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"משחק האליפות" של הפועל ירושלים

לאחר ההפסד לחולון, רנדל יודע מה חשיבות המשחק עם נימבורק (21:30, ערוץ 1). גלבוע/גליל במאריופול (18:00, אין שידור)

הפועל ירושלים תנסה לצאת מהשבוע הקשה שעבר עליה כשתארח הערב (שלישי) את נימבורק הצ'כית במסגרת המחזור הרביעי של בית ו' ביורוקאפ (21:30, ערוץ 1). עודד קטש אינו מרוצה מחוסר הריכוז של השחקנים וחוסר האינטנסיביות שלהם במשחקים האחרונים, כמו גם מהמשחק הסוליסטי של חלקם, כפי שהוצג במשחק ההפסד בחולון אמש ומנסה לתקן זאת בזמן המועט שנותר לו עד למשחק. במפגש האחרון בין הקבוצות, לפני שבוע, הפסידה ירושלים 73:67. ההפרש אמנם מחיק, אולם גם ניצחון של ירושלים אינו בטוח לאור התצוגה הנרפית של הקבוצה בשלושת המשחקים האחרונים. השחקנים כבר הוזהרו על ידי הצוות המקצועי, שהגדיר את המשחק כחשוב כמו משחק אליפות.

"זה משחק על עלייה. זה המשחק הכי חשוב העונה", אמר משה מזרחי לוואלה! ספורט, "אם אנחנו מנצחים אנחנו צעד וחצי בשלב הבא ביורוקאפ. נצטרך לאסוף את השברים מההפסד מול חולון. היה יום וחצי להתארגן ולעשות את העבודה שאנחנו מקבלים עלייה כסף". על היריבה הוסיף מזרחי: "יש שם קבוצה טובה, שחקנים כמו טרה סימונס ואפיק ניסים, שניהם מהווים ברומטר של הקבוצה. אנחנו לא מסתכלים על ההפרש בו הם ניצחו ואם ניתן למחוק אותו. קודם כל אנחנו צריכים ורוצים לנצח".

בריאן רנדל, הסובל ממתיחה בירך, זכה למנוחה במשחק הליגה מול חולון במטרה שיהיה כשיר למשחק מחר. "אני מאמין שאשחק ביום שלישי", אמר רנדל לקראת ההתמודדות. "זה משחק חשוב, כמו משחק על אליפות, אנחנו נאבקים על העלייה. הפסדנו במשחק הראשון מול נימבורק ובמשחק הזה אנחנו משחקים בבית. הכי חשוב שנבוא מרוכזים ומפוקסים. הפסדנו שם בשש נקודות וניתן לנצח ולמחוק את ההפרש".

הקבוצה הצ'כית מגיעה למשחק לאחר הפסד בליגה האדריאטית לסדויטה זאגרב, אך בידיעה כי באפשרותה לעשות צעד משמעותי לעלייה אם תנצח במלחה. ניצחון יתן לקבוצה של ננו גינזבורג ואורן עמיאל מאזן של 1:3, כשבמידה והם לא יפלו במשחק הבית מול VEF ריגה, הם יעפילו שנה שנייה ברציפות לשלב הבתים של היורוקאפ.

בבוקר המשחק ערכה הפועל ירושלים, במעמד ראש העיר ניר ברקת, משחק הצדעה למען ילדי שלוה, ילדים בעלי צרכים מיוחדים. הקבוצה בחרה להקדיש את המשחק מול נימבורק למען ילדי שלוה וכל ההכנסות במשחק זה ייתרמו לטובת הארגון, הפועל למען ילדים עם צרכים מיוחדים. "שיתוף הפעולה עם הפועל ירושלים הוא אחד מהצדדים היותר יפים של נתינה ללא גבולות ואהבה ללא סייג. יש במלחה לב ענק וזה משהו שלא פוגשים כל יום", אמר סמנכ"ל שלוה אבי סמואלס.

גלבוע/גליל רוצה לשמור על סיכוי להמשיך הלאה

הפועל גלבוע/גליל עליון תתארח (18:00) באוקראינה מול מאריופול המקומית במסגרת המחזור הרביעי של בית ד'. הקבוצה של ליאור ליובין מגיעה למשחק במצב רוח טוב ממשחקי הליגה שם ניצחה בשלושת המשחקים האחרונים וטיפסה עד למקום השני בטבלה. למרות רצף ההצלחות בליגה, באירופה הפסידה הקבוצה בשני משחקי הבית שלה, ורק בזכות הניצחון במחזור הראשון על סדויטה זאגרב שומרת על סיכוי מסוים כדי להעפיל לשלב הבתים השני. במידה ותפסיד גלבוע/גליל באוקראינה, היא תאבד כמעט כל סיכוי להאריך את העונה האירופית שלה. עידו קוז'יקרו לא יצא עם הקבוצה בעקבות הולדת בתו השניה.

הקבוצה האוקראינית מגיעה למשחק לאחר שניצחה בשבוע שעבר במלחה את קבוצתו של ליובין 86:95, בזכות תצוגת שיא של דימטיריוס אלכסנדר הותיק עם 31 נקודות ו-6 ריבאונדים. במאריופול פתחו את היורוקאפ עם שני הפסדים רצופים, אך במידה ויזכו בניצחון שני על גלבוע/גליל, ואריס סלוניקי לא תשמוט את המשחק מול סדויטה זאגרב בביתה, תוכל הקבוצה להעפיל לסיבוב השני אם תנצח את סדויטה במשחק החוץ ביום המשחקים האחרון.

עדכון ראשון: 6.12.2010, 18:23

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully