וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלישי ביורוצ'אלנג': בחיפה חוזרים לשחק כדורסל

6.12.2010 / 17:47

מכבי חיפה תחזור לפעילות כשתארח את פרנקפורט (20:00, אתר המנהלת). נתניה תארח את ליאז' (20:30, אתר המנהלת)

מכבי חיפה תחזור לפעילות מחר (שלישי, 20:00, אתר מנהלת הליגה) כשתפגוש את פרנקפורט הגרמנית במסגרת המחזור הרביעי בשלב הבתים של היורוצ'אלנג'. המשחק יהיה השלישי בלבד של חיפה, כאשר הקבוצה צריכה עוד לערוך משחק השלמה מול חימיק יוז'ני בנשר. כזכור, משחק הליגה של הקבוצה שהיה אמור להיערך אמש מול מכבי ראשון לציון, נדחה בשל השריפה בכרמל. בקבוצה עסקו בשבוע האחרון בעיקר בשאלת החיזוק וחזרת הפצועים, כשנכון להיום, ההחלטה היא לא לצרף עוד שחקנים לסגל, וכל השחקנים עומדים לרשותו של המאמן אלעד חסין מלבד הקפטן הפצוע אבי בן שימול.

הקבוצה החליטה לאפשר כניסה חופשית למשחק לכל אחד מאנשי כוחות הביטחון. היו"ר ארנון שירן פנה במכתב לאוהדים באתר הרשמי של הקבוצה בשל המצב המקצועי אליו נקלעה הקבוצה: "אנו לא מצליחים לשחזר את ההצלחות של העונות הקודמות. המשחקים האחרונים שלנו לא אטרקטיביים כפי שציפינו, היכולת הקבוצתית רחוקה מלהשביע רצון, וכך גם התוצאות מאכזבות. המיקום בטבלה יורד ואנו מאבדים את מקומנו כקבוצת צמרת בליגת העל", ציין שירן במכתב. "דווקא כעת בתקופה כשהשחקנים והמאמנים נמצאים תחת זכוכית מגדלת ולחץ להביא ניצחונות, אנו באמת צריכים אתכם. אנו זקוקים לעידוד שלכם".

פרנקפורט מגיעה למשחק בכושר מצוין, וזאת למרות שהפסידה את המשחק הראשון בין הקבוצות בגרמניה 83:78. הקבוצה איבדה את האמריקאי אג'נה מויה לפני המשחק מול חיפה, לאחר שזה עבר אירוע מוחי, אך ידעה לצאת מזה עם ניצחון חוץ באירופה על ונטספילס, מה שמותיר לה סיכוי מסוים להעפלה. "חיפה קבוצה טובה ואנחנו צריכים למצוא דרך לעצור אותם", אמר לקראת המשחק הפורוורד ג'רמיין בקנר, "אני מצפה לפגוש את סילבן לנדסברג במגרש הביתי ולפגוש סוף סוף מזג אוויר חמים".

נתניה קרוב להבטחת העלייה

ברק נתניה תארח מחר (20:30, אתר מנהלת הליגה) את ליאז' הבלגית, במסגרת המחזור הרביעי של בית ד'. הקבוצה של אריק אלפסי נמצאת במומנטום טוב באירופה עם שני ניצחונות רצופים, כשאמש גם הצליחה לעצור את הנפילה בליגת העל עם ניצחון צמוד 58:60 על עירוני אשקלון. עדיין לא ידוע האם טוני וושהאם יוכל לשחק בשל העובדה כי הקבוצה רשמה את השחקן מאוחר מאוד. מי שימשיך להעדר הוא אורי יצחקי, שסובל מפציעה בגבו, וצפוי לחזור לפעילות רק לקראת חודש ינואר. במידה והקבוצה תנצח ב-4 הפרש או יותר, היא תבטיח כמעט סופית את העלייה לשלב הבתים השני.

"ליאז' קבוצה טובה. הם ניצחו שני משחקים בחוץ עד כה באירופה, והם מתבססים על גארדים", אמר לקראת המשחק מאמן ברק נתניה אריק אלפסי. "נצטרך להיראות אחרת ממה שנראינו מול אשקלון. נעשה אימון קל לקראת המשחק ונעבור על טעויות שעשינו במשחק כדי לעבור את ליאז'. נצטרך לנצח ב-4 הפרש כדי לעלות בוודאות לשלב הבא. אני מאמין שאנחנו יכולים לעשות את זה, אנחנו לא פחות טובים מהם, הפסדנו להם שם עם חוסר מזל וחוסר יכולת לקלוע זריקות עונשין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully