וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוייה: "הייתה לי אפשרות להחתים את רונאלדו בליברפול"

הצרפתי חוזר לאנפילד עם אסטון וילה (22:00, ספ'1): "מגבלת השכר ונוכחותו של קיוול מנעו ההחתמה". הולוויי מבקר את פיפ"א

ז'ראר הוייה ישוב הערב (שני, 22:00, ספורט1 וספורט1 HD) לאנפילד, הפעם כמאמן אסטון וילה. הצרפתי שאימן את ליברפול וזכה עימה בחמישה גביעים ב-2001, טען כי ב-2003 הייתה לו אפשרות להחתים את כריסטיאנו רונאלדו, אך דרישותיו הכספיות המוגזמות והעובדה שהארי קיוול כבר היה במועדון, גרמו לו לוותר על ההזדמנות.

רונאלדו, ששיחק אז בספורטינג ליסבון, חתם בסופו של דבר במנצ'סטר יונייטד תמורת 12.24 מיליון ליש"ט והפך כמובן להצלחה מסחררת. "ראיתי אותו בטורניר עד גיל 21 בטולון והחלטנו ללכת עליו, אבל הייתה לנו מגבלת שכר ולא היינו מוכנים לשלם את הסכום אותו הוא דרש", צוטט הוייה ב'דיילי טלגרף'.

"לא רציתי לשבור את רף השכר שלנו, זה היה גורם למרמור בחדר ההלבשה", המשיך לתרץ הצרפתי. "אולי היינו זוכים בתואר עם רונאלדו, אבל אז קיוול היה בכושר מצוין ומאוד רעב, לפני שנפצע. אחרי זה הוא כבר לא חזר עם אותו ביטחון, אותו רעב".

הולוויי: "עדיף לשים 15 מיליון ליש"ט במעטפות ולתת לפיפ"א"

מאמן בלקפול איאן הולוויי ידוע כמאמן אימפולסיבי שאינו מהסס לומר את אשר על לבו. לכן איש לא הופתע כשהולוויי טען היום (שני) כי אנגליה הייתה צריכה להעביר את הכסף שהשקיעה במכרז לאירוח גביע העולם 2018 ישירות לחברי הוועד הפועל של פיפ"א, שהצביע על ההחלטה. "כשאתה רואה את רוסיה וקטאר זוכות, ברור שמדובר בכסף", אמר הולוויי. "השקענו 15 מיליון ליש"ט במכרז, אולי היה עדיף להכניס את הכסף למעטפות ולראות אם זה יביא למשהו טוב", הוסיף.

הולוויי ביקר את הליך בחירת המארחת, בו אנגליה זכתה ל-2 קולות בלבד מתוך 22 המצביעים. "מה עוד אפשר להגיד על פיפ"א, אני לא יודע מי הם", הוסיף הולוויי, "היו אמוריות להיות יותר הצבעות לזכותנו, אבל איך הנציגים שלנו היו אמורים לספק אותם? ברור שהם היו צריכים להישאר איתם לבד בחדר כדי לשכנע".

הולוויי סבור שאנגליה הייתה מארחת טורניר למופת, הרבה יותר טוב מכל המדינות שהתחרו על אירוח מונדיאל 2018 ומונדיאל 2022. "אנחנו יכולים מחר להתחיל לארח את גביע העולם, אנגליה רב תרבותית בצורה כזאת שיש בה כבר עכשיו את אוהדי כדורגל שבאו מכל המדינות בעולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully