וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבנר קופל הוא הבכיר שנחקר בחשד לעבירות מס

קופל ביקש להסיר את צו איסור הפרסום, לאחר שנעצר על ידי רשות המסים בשל אי סדרים כספיים בעסקיו הפרטיים

בשבוע שעבר פורסם כי בכיר בעולם הספורט הישראלי נעצר ונחקר על ידי רשות המסים בשל אי סדרים כספיים בעסקיו הפרטיים. היום (שני) הוסר צו איסור הפרסום כנגד שמו של הבכיר - יו"ר מנהלת ליגת העל בכדורסל אבנר קופל. יש לציין כי הצו הוסר לבקשת קופל עצמו.

קופל הסביר: "אני הוא הבכיר בספורט נגדו טוען מס הכנסה. לאור ההתפתחויות השבוע האחרון, ההדלפות של מס הכנסה וחרושת השמועות המטילה צל על אנשים שאינם נוגעים לעניין – החלטתי לבקש בעצמי את הסרת צו איסור פרסום שמי ולהסיר את העננה מעל ראשם של פעילי ספורט אחרים. כואב לי שמס הכנסה הפך מחלוקת לגיטימית, אזרחית, בין השאר על אופן תשלום המס המגיע מעסקיי האזרחיים – לנושא לחקירה. כך רוצים להפעיל עלי לחץ לשלם כספים. אתמודד עם הטענות, ואני מקווה לשכנע שלא היה במעשי אבק של אי-חוקיות, וכי המחלוקת היא אזרחית בלבד לחבות מס בלבד. אמשיך בפעילותי ההתנדבותית למען הספורט בישראל - אלא אם יוכח כי היה רבב בהתנהלותי העסקית הפרטית".

קופל פעל שנים רבות בעסקי הביטוח והשתמש בחלק מהכנסותיו כדי להשקיע בנדל"ן בארה"ב. לטענת קופל, הוא דיווח באופן גלוי על הכנסות אלה ושילם מיסים לכל אורך השנים – על כך, לטענתו, גם העיד נציג מס הכנסה בבית המשפט.

בתחילת השנה כינס משרד הספורט בראשות השרה לימור לבנת דיון דחוף בעקבות חשדות כנגד מספר אנשי כדורסל על עבירות דומות, לכאורה. בדיון נכחו בכירי ענף הכדורסל, בהם קופל עצמו. "אין מקום למעלימי מס בספורט הישראלי", אמרה אז השרה לבנת, "יש גל עכור של עבירות. מוטלת עלינו החובה לראות כיצד לנהוג במקרים כאלה".

קופל הורה על חקירת האירועים בחולון

בתוך כך, החליט קופל על בדיקת האירועים האלימים במשחק אמש (ראשון) בין הפועל חולון להפועל ירושלים. את הבדיקה יקיים גורם בלתי תלוי, שיברר את כל פרטי האירוע בו היו מעורבים אוהדי הפועל ירושלים, הסדרנים וכוח השיטור במקום, במטרה להגיע למסקנות ולמנוע אירועים דומים בעתיד. כזכור, מאבטחי אולם הפחים הוציאו מתוך קהל אוהדי הפועל ירושלים את אחד האוהדים הצעירים. לטענת חוג אוהדי הקבוצה, הצעיר הוצא בברוטליות ואוהדי ירושלים נטשו במחאה את היציע ועזבו את האולם.

בנוסף, המנהלת גם שלחה התרעה לקבוצת הפועל חולון ואוהדיה, בעקבות הצגת בובה מעליבה בצבעי הפועל ירושלים במהלך המשחק. "המנהלת חושבת שאוהדי הפועל חולון צריכים להמשיך בעידוד קבוצתם ולא לנסות להקניט או לפגוע בכל דרך שהיא, באוהדי הקבוצה היריבה", נאמר בהודעה.

  • עוד באותו נושא:
  • אבנר קופל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully