וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול ישראל: נס המרד

מחזור חמישי ב-IFL: מורדי יהודה ניצחו את הקינגס מירושלים 24:44 והתבססו בראש הטבלה. ההאמרס גברו על חיפה

שני משחקים מצוינים התקיימו במחזור החמישי של ליגת הפוטבול הישראלית. הרצליה האמרס ניצחו את חיפה אנדרדוגס 30:36 ומורדי יהודה גברו על הקינגס מירושלים 24:44.

במשחק המרתק ביותר עד כה העונה, הוכיחו ההאמרס שלא כדאי לזלזל בהם כשניצחו את חיפה 30:36. למרות חוסר הניסיון היחסי שלהם, הם ניצחו את אחת ממקימות הליגה מחיפה וממוקמים במעלה הטבלה, עם מאזן של שני ניצחונות והפסד בודד. הקוורטרבק עדי תותח והרסיבר רועי רובינשטיין היו המצטיינים עם 3 טאצ'דאונים משותפים, האחרון שבהם ממסירה ל -31 יארדים שהעניקה את הניצחון להרצליה. החיפאים נלחמו בגבורה ואף הצליחו לחזור למשחק, אך כאמור ללא הועיל, וחזרו לצפון עם מאזן של אפס ניצחונות משלושה משחקים.

התקפת ההאמרס הייתה מאוד מאוזנת עם 26 מסירות ל-163 יארדים ו-36 מהלכי ריצה ל–170 יארדים נוספים. שתי הקבוצות הפגינו משחק מסודר, אך טעויות מנטליות ברגעים קריטיים עשו את ההבדל. ספונסר חיפה חיים בראון אמר: " היו לנו 3 עבירות משמעותיות בדאון רביעי, היינו במרחק של 10 יארדים מהאנד זון שלוש פעמים מבלי לצבור נקודות ובהגנה נתנו להם מסירות ארוכות. למרות שהיינו קרובים, עם סטטיסטיקה כזאת קשה לנצח".

במשחק השני של מחזור ה "חנוכה בול", הציגו המורדים מערך הגנתי מרשים ביותר, אף על פי שהקינגס צברו 24 נקודות בדרך לניצחון 24:44. אי אפשר שלא לציין את האחים עליאן, שיחד צברו 29 תיקולים ושבע הפלות קוורטרבק. מאט גלר עם 16 תיקולים וריקי וולדר עם 12 תיקולים והחזרת "פאמבל" של 39 יארדים לטאצ'דאון. המורדים גם עשו לא מעט טעויות – 154 יארדים על עבירות ויום די שחור לרסיברים. כל אלה החזיקו את הקינגס במשחק, אך בסופו של דבר המורדים שמרו על הניצחון ועל ראשות הבית.

במחזור השישי של הליגה יתקיימו שלושה משחקים: ביום חמישי יארחו הליונס מירושלים את הנחיל השחור מבאר שבע, בשישי יארחו הפיונירס מתל אביב את ההאמרס מהרצליה ובשבת תארח תל אביב סברס את חיפה אנדרדוגס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully