וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מדריד מעלה הילוך לגבי מיליטו

מוריניו מוטרד מהפציעה של היגואין ולא סומך על בנזמה, וינסה להתאחד עם הארגנטינאי. בבארסה חושפים שהיגואין הוצע להם

בריאל מדריד עסוקים בימים האחרונים בחלון ההעברות בחודש ינואר הקרוב, ועושים מאמץ גדול להתחזק בחלוצה של אינטר, דייגו מיליטו. הבלאנקוס מוטרדים מפציעתו של גונזאלו היגואין, שעלול להיות מושבת לתקופה של כחודשיים עקב פריצת דסק וניתוח שהוא אמור לעבור בקרוב.

חלוצים נוספים שהועלו בהקשר הקבוצה הם הוגו אלמיידה, עמנואל אדבאיור ואדין דזקו, אלא שנראה כי ז'וזה מוריניו רוצה להתאחד עם החלוץ הארגנטינאי, שקרע רשתות כשמוריניו הדריך את אינטר וכעת מתייבש על הספסל אצל רפא בניטז. כזכור, מיליטו הבקיע צמד בגמר ליגת האלופות אשתקד בניצחונה 0:2 של הנראזורי על באיירן מינכן.

חוזהו של מיליטו בקבוצה המילאנזית מסתיים רק ב-2014, אבל לא מן הנמנע כי הוא אכן יעשה את המעבר, אליו ייחל מוריניו כבר בקיץ כאשר הגיע לריאל מדריד. בואו של כל חלוץ, בטח של מיליטו, יגרום לפיחות רב במעמדו של קארים בנזמה.

יחסיו של מוריניו עם החלוץ הצרפתי מורכבים מאוד. לצד העובדה שהוא לעתים מאמין בו ונותן לו קרדיט (פתח עימו בקלאסיקו כחלוץ בודד), נראה כי הוא לא סומך עליו במאת האחוזים ולא יפקיד בידיו את מושכות החוד, כפי שעשה נגד ולנסיה במשחקה הביתי האחרון של ריאל, מול ולנסיה, כשכריסטיאנו רונאלדו שיחק כחלוץ בודד.

אגב היגואין, הרי שבבארסה חושפים כי במהלך הקיץ הוצע החלוץ הארגנטינאי של ריאל ליריבה המושבעת. זאת כיוון שהיגואין לא מוצא הרבה חן בעיני נשיא ריאל פלורנטינו פרז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully