וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקומישינר מאשר: הליגה תרכוש את ההורנטס

הבעלים ג'ורג' שין, המצוי בקשיים כלכליים, ימכור את המועדון ל-NBA, שתהפוך לבעלים זמניים כדי להציל את ההורנטס מקריסה

קומישינר ה-NBA דייויד סטרן אישר הערב (שני) הליגה תרכוש את ניו אורלינס הורנטס. מארק סטיין מ-ESPN דיווח על כך הבוקר, ובערב סטרן אישר כי הליגה הולכת על המהלך, שבסופו ההורנטס תהיה הקבומה הראשונה בתולדות ה-NBA שנמצאת בבעלות הליגה.

הבעלים ג'ורג' שין, שנאבק בסרטן וסובל מקשיים כלכליים היה אמור למכור את ההורנטס למולטי-מיליונר גארי צ'אווסט, אולם העסקה נפלה בימים האחרונים וגורמים רשמיים בליגה העבירו הצעה לשין. צעד זה נעשה כדי להראות לקבוצות ולאוהדי ליגת הכדורסל הטובה בעולם כי ההנהלה מגבה קבוצות בקשיים, עד אשר מישהו יהיה מוכן לקנות אותם. התקשורת האמריקאית מדווחת כי שין מוכן למכור את הקבוצה לליגה, ומדובר בעניין של זמן בלבד עד שהבעלות תוחלף. אגב, מהלך דומה התבצע ב-MLB, ליגת הבייסבול המקצוענית, שבה הנהלת הליגה לקחה בעלות על מונטריאול אקספוס לפני שהפרנצ'ייז נמכר ועבר לבירה והפך לוושינגטון נשיונלס.

המהלך הזה כמובן ישפיע על עתידו של כריס פול, שכן הגארד יהיה שחקן חופשי ב-2012. מקור הליגה אמר ל-ESPN כי המטרה של ההנהלה היא לשמור על ניו אורלינס כפרנצ'ייז אקרקטיבי כדי למכור אותו בעתיד, ולשמור על כריס פול כפנים היצוגיות של הקבוצה.

כזכור, קומישינר הליגה דייויד סטרן לקח את ההורנטס תחת חסותו לאחר שהוריקן קתרינה פגע בניו אורלינס, ודחף לקיום משחק אולסטאר 2009 בעיר, כדי להחזיר אותה לקדמת הבמה ולטעת תקווה בלב אוהדי הקבוצה ותושבי העיר. אותו שבוע אולסטאר, אגב, היה מהמוצלחים בשני העשורים האחרונים וזכה לתהודה וחשיפה רבה.

דייויד ווסט: "במהלך הקיץ הרגשנו שזה הולך לכיוון הזה"

בניו אורלינס מתקשים להתרכז בכדורסל בימים אלה. הלילה (בין ראשון לשני) הושפלו ההורנטס בסן אנטוניו 109:84, והקבוצה הלוהטת בליגה, שפתחה את העונה עם מאזן 1:11 עומדת כרגע על מאזן 7:13.

"במהלך הקיץ הרגשנו שזה הולך לכיוון הזה", אמר פורוורד הקבוצה דייויד ווסט, כשהתבקש להתייחס למכירת הקבוצה להנהלת ה-NBA. "מי יודע, זה יהיה ניסיון שאני מדמיין אותו קורה, עם כל מה שמסביב".

כריס פול התייחס לתבוסה שספגה קבוצתו מהספרס, ואמר בסיום: "הם ביישו אותנו, הם הביסו אותנו בכל הפרמטרים, זה די מביך". ההורנטס עם מאזן 6:2 שלילי בשמונת המשחקים האחרונים, ופול שידר אופטימיות. "אני בטוח שנגיע למשחקים עם אותו ביטחון שהיה לנו בתחילת העונה", אמר הגארד הנהדר, "איכשהו, בדרך כלשהי, אנחנו חייבים להחזיר את הביטחון הזה".

* התקשורת האמריקאית מדווחת כי פילדלפיה שוקלת להעביר את כוכבה אנדרה איגודלה בטרייד. הדיווחים מספרים כי קליבלנד היא הקבוצה שחושקת בשירותיו שלהסווינגמן המצוין, ויש לה 14.5 מיליון דולר שיכולים לשמש אותה לטרייד.

* ניו יורק ניקס מחפשת פוינט גארד מחליף, כדי להפחית את העומס שמונח על כתפיו של ריימונד פלטון. פלטון מוביל את הניקס בדקות משחק עם 38:08 בממוצע למשחק. ניו יורק מוכנה להעביר את ביל ווקר, שממעט לקבל דקות משחק מהמאמן מייק ד'אנטוני, ומחפשת גארדים שחוזיהם נגמרים אחרי העונה הנוכחית כדי לשמור מקום תחת תקרת השכר בקיץ הבא.

עדכון ראשון: 10:41

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully